کد خبر : ۲۲۲۵۳۵ تاریخ خبر: ۱۳۹۶/۰۶/۰۵ ساعت ۲۰:۵۷

خطاب به فرماندار دزفول
منتظر شنیدن صدای سوت قطار در دزفول هستیم

با عملیاتی شدن این پروژه، ایستگاه دزفول از طریق ایستگاه سبزآب به شبکه ریلی کشور متصل خواهد شد و از دو نقطه به شهر اهواز متصل خواهد شد.

 منتظر شنیدن صدای سوت قطار در دزفول هستیم

به گزارش شبکه خبری دز(دز ان ان)، "حبیب اله آصفی" روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفته:با پیگیری انجام شده بنا بود کارشناسان وزارت راه طرح مالی و اداری اتصال دزفول به شبکه ریلی کشور را بررسی و ارزیابی کنند که هنوز در این خصوص گزارشی ارائه نشده است.
وی گفت: با عملیاتی شدن این پروژه شهرستان دزفول از طریق ایستگاه سبزآب به شبکه ریلی کشور متصل خواهد شد و از دو نقطه به شهر اهواز متصل خواهد شد.
فرماندار دزفول با بیان اینکه فراهم کردن زیر ساخت لازم برای اجرای این عملیات کاری دشوار است گفت:طبق اظهارات نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی اعتبار مورد نیاز برای اجرایی شدن این پروژه در ردیف اعتبارات ملی امسال دیده شده است.
آصفی مدت زمان اجرای این پروژه را بیش از 2 سال عنوان کرد و افزود:علاوه بر تامین اعتبار ، برای احداث ایستگاه و خطوط ریلی در دزفول باید تملک زمین و دیگر اقدام های زیرساختی انجام شود.
با تولید بیش از پنج میلیون تن محصول کشاورزی در شمال استان خوزستان ، توسعه زیر ساخت های حمل و نقل با هدف صادرات مازاد محصولات تولیدی منطقه ضروری است.
با اتصال دزفول به شبکه ریلی کشور امکان جابجایی مسافر در شمال خوزستان تسهیل می شود.

پانوشت:
جناب آقای اصفی، ضمن تشکر از تلاشهای شما در این خصوص، ذکر این نکته بسیار حائز اهمیت است:
درشرایطی که کل کشور در بحران آب بسر می برد، و موضوع آب برای کل جهان به وضعیتی امنیتی تبدیل شده است، مسئولان یک شهرستان کانالی عریض احداث میکنند تا شهرشان را زیبا و برای تفریح آماده کنند و خدا میداند چقدر هزینه و چانه زنی کرده اند، تا جایی که تعدادی از مردم  در جلوی فرمانداری و پیش روی دیدگان مسئولان ارشد شهرستان بی حرمت شدند!
حال ازجنابعالی انتظار می رود این وعده ها تا زمانی که در دزفول حضور دارید جامعه عمل پوشانده شوند و صدای سوت قطار جای سوت گوشها سیلی خورده را بگیرد!

برچسب ها: فرمانداری دزفول دزفول حبیب الله آصفی