کد خبر : ۲۲۱۵۰۶ تاریخ خبر: ۱۳۹۵/۰۷/۲۵ ساعت ۱۸:۲۸

معاون اجرایی سپاه ولیعصر خوزستان:
نسبت به تاثیر شبکه های ماهواره ای در آمار طلاق ها هوشیار باشیم

معاون اجرایی سپاه ولیعصر(عج) خوزستان گفت: فضای مجازی و شبکه های ماهواره ای باعث افزایش ازدواج های غیراصولی و درنتیجه افزایش آمار طلاق در کشور شده اند.

 نسبت به تاثیر شبکه های ماهواره ای در آمار طلاق ها هوشیار باشیم

به گزارش خبرنگار شبکه خبری دز(دز ان ان)، سرهنگ عبدالرضا حاجتی پیش از ظهر امروز یکشنبه در همایش بزرگ «نهضت، ما زنده ایم» که با حضور پرشور پنج هزار دانش آموز دختر بسیجی از مدارس مختلف شهرستان دزفول  در حسینیه ثارالله برگزار شد، اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران که نتیجه جوانمردی و ایثار هزاران جوان این مملکت بوده در تاریخ بی نظیر است.

وی با بیان اینکه درسال ۵۷ وقوع  انقلاب اسلامی ایران، موجب زمینگیر شدن ابرقدرت های دنیا شد، افزود: آمریکا قصد داشت پایان قرن ۲۰ را با ابتذال فرهنگی و پایان اسلام جشن بگیرد اما معمار کبیر انقلاب مانع این هدف آنها شد.

معاون اجرایی سپاه ولیعصر(عج) خوزستان با اشاره به اینکه امروزه ایران به برکت خون شهدا ابرقدرت منطقه خاورمیانه محسوب می شود، گفت: آمریکا و سایر دشمنان قصد دارند از طریق دیجیتال ابتذال فرهنگی و برهنگی را به جوانان ما منتقل کنند اما دختران و پسران سرزمین ما باید از راه حسین(ع) و زینب و زهرا(س) این آفت ها را دور کنند .

سرهنگ حاجتی یادآور شد: دشمن معتقد است که ایران سرزمین قلب ها است بنابراین قصد دارد از طریق مغزها به مرکز این قلب نفوذ کند به گونه ای که با صادرات فرمان های غلط از جمله سیستم های ماهواره و موبایل قصد تهاجم به ما را دارند.

وی ادامه داد: درسال ۵۷ انقلاب اسلامی در مملکتی رخ داد که تاپیش از آن بانوان ایرانی لباس غربی به تن می کردند و از آنجایی که ابرقدرت های جهان صرفا به دنبال فساد اخلاقی و گناه هستند قصد دارند از طریق تکنولوژی دل دختران سرزمین ما زل بلرزانند.

معاون اجرایی سپاه ولیعصر(عج) خوزستان در ادامه با بیان داستان هایی در خصوص عواقب بد روی آوردن جوانان ایران به تهاجم فرهنگی غرب، تاکید کرد: امروزه فضای مجازی، شبکه های ماهواره ای که ساخته دست دشمنان اسلام هستند باعث افزایش ازدواج های غیراصولی و درنتیجه افزایش آمار طلاق در مملکت شده اند که باید با تیزبینی نسبت به این مسأله هوشیار باشیم.

سرهنگ حاجتی با بیان اینکه شبکه های ماهواره ای با پخش فیلم های چندصد قسمتی با محتواهای مستهجن قصد برهنگی در فرهنگ ایران را دارند، گفت: غربی ها هیچ حرمتی برای دختر و زن قائل نیستند و چون نمی توانند بمب و موشک بر سر ایران بریزند به تهاجم شدید فرهنگی از راه فضای مجازی و پوشاک روی آورده اند.

وی در پایان، با تاکید براینکه دختران دزفولی، دختران سرزمین مردان و سرداران بزرگ و دلاور هشت سال دفاع مقدس هستند، بیان کرد: دختران ما باید با پیروی از مکتب حضرت فاطمه و حضرت زینب (س) مراقب توطئه های دشمن باشند و با الگو قرار دادن شهدا زندگی خود را در مسیری سالم پیش ببرند.

برچسب ها: سرهنگ عبدالرضا حاجتی معاون اجرایی سپاه ولیعصر(عج) خوزستان طلاق شبکه های ماهواره ای