کد خبر : ۲۲۱۴۷۸ تاریخ خبر: ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ ساعت ۲۲:۱۷

به مناسبت هفته دفاع مقدس:
یادواره شهدای مدافع حرم و 700 شهید دانش آموز شهرستان دزفول برگزار شد

به مناسبت هفته دفاع مقدس یادواره شهدای مدافع حرم و 700 شهید دانش آموز شهرستان دزفول در دبیرستان دخترانه دوره اول فرزانگان این شهرستان برگزار شد.

به گزارش شبکه خبری دز(دز ان ان) به نقل از روابط عمومی کانون بسیج فرهنگیان دزفول، در چهارمین روز از هفته دفاع مقدس و اولین روز از بازگشایی مدارس امروز شنبه 3 مهرماه 95 با حضور عبدالمحمد جرجانی سرپرست آموزش و پرورش، سرهنگ عبدالامیر محتشمی راد فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دزفول، فرماندهان حوزه های بسیج دانش آموزی و جمعی از مسئولین ستادی این مدیریت، یادواره شهدای مدافع حرم و 700 شهید دانش آموز شهرستان دزفول در دبیرستان دخترانه دوره اول فرزانگان این شهرستان برگزار شد.
سرپرست اداره آموزش و پرورش دزفول در این یادواره با تبریک آغاز سال تحصیلی جدید و گرامیداشت یاد شهدای دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم گفت: شهدا با نثار خون و جان خود آرامش و امنیت را برای ما به ارمغان آوردند و دانش آموزان به عنوان آینده سازان کشور میراث داران خوبی برای شهدا باشند.

«عبدالمحمد جرجانی» گسترش استفاده از فضای مجازی را مورد اشاره قرارداد و افزود: دشمن با ناامید شدن از جنگ سخت برای ضربه زدن به کشور تهاجم فرهنگی همه جانبه ای را علیه باورها و اعتقادات دینی و فرهنگ جوانان کشور آغاز کرده و یکی از بسترهای تهاجم فرهنگی فضای مجازی است.
وی ادامه داد: رعایت حجاب توصیه شهداست چرا که حفظ حجاب سد محکمی در برابر تهاجم فرهنگی است.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دزفول نیز در این آئین گفت: نقشه دشمن برای ضربه زدن به ایران اسلامی ایجاد غفلت از دشمنی آمریکا در جوانان است.
 سرهنگ عبدالامیر محتشمی راد، دفاع مقدس را یادآور رشادتها و دلاوری های مردان و زنان ایران اسلامی دانست و ادامه داد: ایران با خون جوانان و شهدای خود و با اتکا به باورها و اعتقادات دینی در هشت سال جنگ تحمیلی تا ابد در برابر گزند دشمنان بیمه شد .
 وی ادامه داد: اعتقاد و باور دینی مردم ایران اسلامی موجب پیروزی در هشت سال دفاع مقدس شد و شرط ادامه این پیروزی ها و صیانت کشور از تهاجم استکبار جهانی استمرار پایبندی به این باورها و ارزش هاست.

پخش نماهنگ با موضوع دفاع مقدس، شعرخوانی و قرائت دلنوشته ای با شهید مدافع حرم شیهد سید مجتبی ابوالقاسمی از دیگر بخش های این مراسم بود.

از دو هزار و 600 شهید شهرستان دزفول 700 شهید دانش آموز می باشند.

برچسب ها: یادواره شهدای مدافع حرم عبدالمحمد جرجانی سرهنگ عبدالامیر محتشمی راد