کد خبر : ۲۲۲۶۶۴ تاریخ خبر: ۱۳۹۷/۰۹/۱۱ ساعت ۱۰:۱۹


تیم نرم افزاری قرارگاه فضای مجازی بسیج دزفول برتر کشور شد

تیم نرم افزاری قرارگاه فضای مجازی ناحیه بسیج دزفول موفق شد جایگاه نخست برنامه نویسی اولین گردهمایی فعالان فضای مجازی بسیج کشور را به دست آورد.

 تیم نرم افزاری قرارگاه فضای مجازی بسیج دزفول برتر کشور شد

به گزارش دز ان ان، «علی قاسمی نجف آبادی»، در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: اولین رویداد تولیدات دیجیتال بسیج با ایده و ساخت یک اپلیکیشن (نرم افزار) در رقابت ۴۸ ساعته ۱۰۰ گروه از سراسر کشور برگزار شد.

 مسئول قرارگاه فضای مجازی بسیج دزفول، افزود: در پایان این رقابت ها که (شنبه ۱۰ آذر) در محل لانه جاسوسی (سفارت سابق آمریکا در ایران) اجرا شد، تیم نرم افزاری این قرارگاه که با عنوان نماینده استان خوزستان شرکت کرده بود، از سوی داوران به عنوان تیم برتر معرفی شد.

 وی اضافه کرد: در آیین اختتامیه اولین گردهمایی فعالان فضای مجازی بسیج کشور که با حضور فرمانده سازمان بسیج مستضعفین در سالن سفارت سابق آمریکا برپا شد، تیم دزفول لوح و نشان برتر را از سردار غیب پرور دریافت کرد.

وی با بیان اینکه اعضای تیم نرم افزاری این قرارگاه را حسین عزیزی خادم، محمدرضا عطوان و محمد صبائیان تشکیل می دهند، تصریح کرد: این موفقیت گوشه ای از ظرفیت های عظیم بسیج دزفول در عرصه فضای مجازی است.

 قاسمی نجف آبادی، خاطر نشان کرد: شناسایی بسیجیان مستعد در عرصه فضای مجازی و ساماندهی و آموزش تخصصی آنها از جمله اقدامات قرارگاه فضای مجازی دزفول است

 

برچسب ها: دزفول بسیج دزفول