کد خبر : ۲۲۰۹۹۵ تاریخ خبر: ۱۳۹۵/۰۴/۲۵ ساعت ۰۳:۳۹

فرمانده نیروی انتظامی دزفول خبرداد:
تداوم اجرای طرح امنیت اخلاقی و اجتماعی در تفرجگاه های ساحلی دزفول/ کشف مشروبات الکلی و سلاح سرد

فرمانده نیروی انتظامی دزفول از تداوم اجرای طرح ارتقای امنیت اخلاقی و اجتماعی در تفرجگاه های ساحلی دزفول و برخورد با مخلان نظم و امنیت در این مکان ها خبرداد.

 تداوم اجرای طرح امنیت اخلاقی و اجتماعی در تفرجگاه های ساحلی دزفول/ کشف مشروبات الکلی و سلاح سرد

سرهنگ علی الهامی شامگاه جمعه در حاشیه اجرای طرح ارتقای امنیت اخلاقی و اجتماعی در تفرجگاه ساحلی علی کله دزفول که با همکاری نیروی انتظامی، بسیج و ستاد امر به معروف شهرستان اجرا شد، در گفتگو با خبرنگار شبکه خبری دز(دز ان ان) اظهار کرد: طرح ارتقای امنیت اجتماعی و اخلاقی در تفرجگاه های شهرستان شامگاه جمعه نیز همانند سایر شب های گذشته در تفرجگاه ساحلی و پرتردد علی کله اجرا شد.

وی افزود: این طرح با همکاری و تعامل نیروی انتظامی با نیروهای بسیج و ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان اجرا شد.

فرمانده نیروی انتظامی دزفول هدف از اجرای این طرح را ایجاد امنیت و آرامش در تفرجگاه ها برشمرد و گفت: با اجرای این طرح آرامش را به شهروندانی که در پی یک تفریح سالم هستند هدیه می دهیم و در مقابل فضای ناامنی را برای مخلان امنیت و آرامش مردم به وجود می آوریم.

سرهنگ الهامي یادآور شد: در این طرح افرادی که در تفرجگاه ها مشروبات الکلی، سلاح سرد و دخانیات از جمله قلیان حمل می کنند را در ابتدا با تذکرات لسانی ارشاد می کنیم اما در صورت عدم تمکین آنها، طبق قانون و با رفعت اسلامی از محیط تفرجگاه به بیرون انتقال می دهیم.

وی ادامه داد: با افرادی که مدارک خودرو و یا موتور سیکلت خود را به همراه ندارند نيز طبق قوانین راهور برخورد قانونی می کنیم.

فرمانده نیروی انتظامی دزفول از کشف مقادیری مشروبات الکلی، سلاح سرد از جمله چاقو و خنجر و دستگیری متخلفان و مخلان امنیت در این مرحله از طرح خبر داد و عنوان کرد: طرح ارتقای امنیت در تفرجگاه های دزفول یک هفته است که آغاز شده و با توجه به فرارسیدن ایام تابستان و افزایش تفریحات مردم تعطیل نخواهد شد و قطعا همانند گذشته در شب های آینده نیز ادامه خواهد داشت.

الهامي به شهروندان و گردشگران در هنگام حضور  در تفرجگاه های دزفول توصیه کرد: مردم و به ویژه مسافران باید برای حضور در کنار رودخانه دز قوانین را رعایت کنند و از استعمال دخانیات و استفاده از مشروبات الکلی جدا خودداری کنند ضمن اینکه در هنگام شنا نیز با پوشش اسلامی و مناسب به این کار بپردازند تا بی نظمی و بی قانونی رخ ندهد چرا که درصورت مشاهده هرگونه بی نظمی و بی قانونی با افراد متخلف برخورد قاطعانه و قانونی می شود.

وی همچنین اظهار کرد: بسیاری از شهروندان دزفولی به دلیل شرایط نامناسبی که گریبانگیر تفرجگاه های سطح شهر شده نزد ما معترض شده اند و اعلام می کنند که شرایط موجود باعث شده تا نتوانند خانواده های خودرا برای تفریح به این مکان ها بیاورند، بنابراین هدف ما نیز از اجرای طرح ارتقای امنیت اخلاقی و اجتماعی این است که این تفرجگاه هارا به محلی برای تفریح و آرامش شهروندان و مؤمنان دزفولی تبدیل کنیم تا این خانواده ها بتوانند از موهبت الهی رودخانه دز به صورت سالم بهره مند شوند و امنیت شهرستان خدشه دار نشود.

فرمانده انتظامی شهرستان دزفول تاکید کرد: نیروهاي انتظامی دزفول در تمام این شب ها با روحیه ای سرشار از معنویت و خدمت و با شجاعت هرچه تمامتر به برخورد با مخلان امنیت پرداخته اند و تا برقراری امنیت و آرامش کامل و کسب رضایت شهروندان از تداوم این طرح کوتاه نخواهیم آمد ضمن اينکه هدف ما قطعا تمام تفرجگاه های شهرستان هستند.

سرهنگ الهامي ادامه داد: بنابراین شهروندان دزفولی  یقین داشته باشند که ما در نیروی انتظامی شهرستان به همراه نیروهای بسیجی و امر به معروف با تمام توان برای امنیت و آرامش آنها تلاش خواهیم کرد و اجازه نمی دهیم اراذل و اوباش امنیت آنها را به ویژه در مکان های تفریحی شهرستان مختل کنند.

به گزارش دز ان ان، در شب های گذشته نیز نیروی انتظامی دزفول با حضور در بوستان ها و به ویژه بوستان های ساحلی درراستای اجرای طرح ارتقای امنیت اخلاقی و اجتماعی به برخورد با مخلان نظم و امنیت پرداخته و در این راستا کشفیاتی نیز انجام پذیرفته است.

برچسب ها: سرهنگ علی الهامی نیروی انتظامی تفرجگاه