کد خبر : ۲۲۲۰۲۸ تاریخ خبر: ۱۳۹۵/۱۱/۰۶ ساعت ۰۷:۲۱

رئیس شورای اسلامی شهر دزفول تاکید کرد:
به بودجه ۹۶ شهرداری نگاهی کارشناسانه خواهیم داشت/ لزوم تقویت آموزش های شهروندی در زمینه های مختلف در دزفول

رئیس شورای اسلامی شهر دزفول بر لزوم تقویت آموزش های شهروندی در زمینه های مختلف در این شهرستان تاکید کرد.

 به بودجه ۹۶ شهرداری نگاهی کارشناسانه خواهیم داشت/ لزوم تقویت آموزش های شهروندی در زمینه های مختلف در دزفول

به گزارش خبرنگار شبکه خبری دز(دز ان ان)، عظیم سرافراز پیش از ظهر امروز چهارشنبه در جلسه تقدیم بودجه پیشنهادی سال ۹۶ شهرداری دزفول به شورای اسلامی شهر در جلسه علنی این شورا، اظهار کرد: حادثه پلاسکو تلنگری برای توجه و حمایت بیشتر مسئولان بود که هرچند صحنه های زیبایی از همدلی مردم نشان داد اما برلزوم آموزش شهروندی درتمام عرصه ها افزود.

وی افزود: بنابراین لازم است تا درزمینه اصناف، مسائل ایمنی، امدادی، محیط زیست و ترافیکی آموزش های شهروندی تقویت شوند و افزایش یابند.

رئیس شورای اسلامی شهردزفول با تاکید براینکه نگاه ما به بودجه ۹۶ باید نگاه کارشناسی باشد، تصریح کرد: قطعا با بررسی و برگزاری جلسات در کمیسیون برنامه و بودجه و همدلی شهرداری و شورای شهر تلاش می کنیم تا تجربه سه ساله را جمع کنیم و به دور از حواشی و مسائل جانبی یک بودجه کاملا کارشناسی را تصویب کنیم.

سرافراز هدف اصلی شورا و شهرداری راخدمت رسانی به مردم در همه جوامع شهری دانست و گفت: تمام بار خدمات شهری برروی شهرداری است و متاسفانه در اکثر مواقع وظایف سایر دستگاه ها نیز به شهرداری محول می شود.

وی عنوان کرد:  در یک ماه گذشته بودجه پیشنهادی شهرداری در سال ۹۶ بارها مورد بررسی قرار گرفته و خرد جمعی خوبی شکل گرفته تا سال ۹۶ سالی سرشار ازموفقیت و رضایتمندی برای مردم باشد.

رئیس شورای اسلامی شهر دزفول بیان کرد: اکنون در آستانه شورای پنجم هستیم بنابراین نیمی از بودجه ۹۶ را مدیریت جدید شورا باید اجرایی کند که بایددر این زمینه با هوشیاری عمل کنیم.

سرافراز همچنین در حضور آیت الله شاهرودی درصحن علنی شورا عنوان کرد: دزفول تنها شهری است که بعنوان نماد مقاومت  و پایداری در تقویم کشور ثبت شده که نیاز است هرساله در چهارم خرداد رهبر انقلاب با مردمان دزفول دیدار داشته باشد.

وی ادامه داد: لازم است تا نمایندگان مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در جلسات مجمع دراین خصوص تدابیری بیاندیشند و این درخواست مارا که سالهاست پیگیر آن هستیم بصورت مکتوب به رهبری برسانند

برچسب ها: ئیس شورای اسلامی شهر دزفول عظیم سرافراز