کد خبر : ۲۲۲۶۴۲ تاریخ خبر: ۱۳۹۷/۰۲/۱۳ ساعت ۱۳:۲۶

چرخش 180 درجه از نوع وفاق دزفول
ما برای فرمانداری دزفول گزینه غیربومی میخواهیم!

در اقدامی عجیب و قابل تامل گروه #وفاق با اصرار بر هر گزینه ای به جز کرمی نژاد، بر روی مهندس شهبازی فرماندار رامهرمزی الاصل شهرستان آبادان اجماع می کنند.

 ما برای فرمانداری دزفول گزینه غیربومی میخواهیم!

۱- کشمکش ها بر سر فرماندار دزفول، خاطرات درسهای تاریخ دوران مدرسه را در ذهن تداعی می کند که پس از مرگ هر پادشاه و سلطانی، جنگ و کشمکش های بسیاری برای جانشینی وی به راه می افتاد و در خلال آن جنگ داخلی، خونریزی و اشغال کشور به دست بیگانه بسیار محتمل بود. عمده این مشکلات بخاطر تعلل در جانشینی و نبود جانشین واقعی صورت می گرفت.

۲- با گذشت سه ماه از رفتن حبیب الله آصفی فرماندار اسبق دزفول، استانداری خوزستان عاجز از تصمیم گیری جدی و نهایی برای این شهر است، که به عَمد و یا غیر عمد دزفول را وارد بازی بی نتیجه و فرسایشیِ انتخاب فرماندار کرده است.

هر روز نامی مطرح می شود و گزینه ای عَلم می کنند! و هر بار عده ای له و علیه آن گزینه بپا می خیزند که چنین است و چنان! روزی می گویند: دزفول شهر مدیرپروری است و گزینه باید بومی باشد، روز بعد همانها ندا سر می دهند گزینه، نباید بومی باشد، اصلا هر کسی باشد بجز این گزینه مطرح شده؟!

انگار این تضبضب نمی خواهد از این شهر رخت بربندد و سیاسی نماهای ما هنوز اندر خم یک کوچه هستند!

در حوزه سیاسی، طالع این شهر چه بد رقم خورده است!

۳- در یادداشت گذشته مطرح شد چه گروه و اشخاصی به دنبال آوردنِ گزینه مورد نظرِ خود هستند!

در جدید ترین اخبار واصله، ظاهرا گروهی که نام خودرا #وفاق گذاشته اند ترکیب آن از سیاسیون وابسته به اصول گرایی و حمایت اصلاح طلبان هستند و قبل از این با شعار همدلی و اتحاد، پا به عرصه سیاسی دزفول نهاده اند، بعد از بی نتیجه بودن فعالیت هایشان در فضای انتخابات شورای شهر در اولین #تصمیم_گیری خود پس از آن برای فرمانداری دزفول صراحتا بیان کردند که فرماندار دزفول بایستی #بومی بوده که با فرهنگ، تمدن، و جامعه دزفول آشنایی کامل داشته باشد به دنبال ان اقدام به معرفی جناب اقای #عزیز_مرداس معاون سابق و از بازنشستگان فرمانداری و از گزینه های توانمند بومی جهت فرمانداری کردند که از همان ابتدا به علت اینکه ایشان بازنشسته بودند نتیجه کار مشخص بود، اما پاپی زاده به احترام رای جمعی از نخبگان این شه، موضوع را دنبال کردکه به علت قانون منع به کار گیری بازنشستگان این موضوع ابتر ماند.

4- محمدرضاکرمی نژاد که در پرونده خود دو نشان لیاقت از دو رییس جمهور جمهوری اسلامی ایران بابت خدمات ارائه شده داشته و سالها مدیر کل آب و فاضلاب استان ایلام و سیستان و بلوچستان بوده و چند ماهی است از شهرداری رفته، با موافقت وزیر در آستانه رفتن به استان سیستان و بلوچستان جهت مدیر کلی آب و فاضلاب این استان است.
اینبار با درخواست جمعی از متدینین و مردم به عنوان گزینه بومی فرمانداری به پاپی زاده جهت پیگیری معرفی می شود، و بار دیگر پاپی زاده مجاب می شود که با  استاندار  جهت این موضوع مذاکرات خود را آغاز کند، اما در اقدامی عجیب و قابل تامل گروه #وفاق با اصرار بر هر گزینه ای به جز کرمی نژاد، بر روی مهندس شهبازی فرماندار رامهرمزی الاصل شهرستان آبادان اجماع می کنند.

حال دلیل آن چه می باشد در مجال دیگری به آن خواهیم پرداخت!
 لیکن این اقدام شتاب زده ی جبهه وفاق که عمده آنها از طیف اصولگرا هستند و تعدادی از اصلاحطلب ها نیز آنها را همراهی می کنند! با پناه بردن به بیت یکی از آقایان در تهران و نامه نگاریهای متعدد بنظر می رسد از هر گزینه ای بر روی کره خاکی حمایت کرده اند بجز کرمی نژاد!

در همین اثنا شنیده شده استاندار خوزستان دوباره گزینه ای اهل مسجد سلیمان برای فرمانداری دزفول در نظر گرفته است.

متن فوق نه برای تخریب چهره و گروهی خاص نوشته شده و نه برای حمایت از گروه و شخص و صرفا جهت یادآوریِ تاریخیِ مردم عزیز دزفول به نگارش در آمده، تا به یاد داشته باشند برخی به دور از تدبیر و آینده نگری، با دخالت در امور شهری و جلوگیری از حضور فرمانداری دزفولی، تن به صدارت هر کسی برای نشاندن بر کرسی فرمانداریِ ولایت خود دادند! به دور از در نظر گرفتن جایگاه و سابقه گزینه ی مورد نظر که حتی یک روز در میان این مردم زندگی نکرده است، این پارادوکس را باهیچ توجیهی نمیتوان برای آیندگان بیان نمود!

نتیجه ی این بی تدبیری هرچه باشد متوجه آنهایی خواهد بود که بنام وفاق، اما بدور از وفاق و بدون در نظر گرفتن آراء مردم برای آنها تصمیم گرفتند!

برچسب ها: وفاق دزفول محمد رضا کرمی نژاد پاپی زاده دزفول فرمانداری دزفول