کد خبر : ۲۲۲۵۲۹ تاریخ خبر: ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ ساعت ۲۳:۴۳

رئیس بنیاد شهید وامور ایثارگران دزفول:
شناسایی یک شهید دزفولی دوران دفاع مقدس پس از 35 سال+ عکس

رئیس بنیاد شهید وامور ایثارگران دزفول گفت: پیکر شهید والا مقام علی‌بهار پس از ۳۵ سال در دزفول به خاک سپرده می‌شود.

 شناسایی یک شهید دزفولی دوران دفاع مقدس پس از 35 سال+ عکس

رئیس بنیاد شهید وامور ایثارگران دزفول اظهار داشت: مردم دزفول در هشت سال دفاع مقدس و برای حفظ و تعالی ارزش‌های اعتقادی و انقلابی ایران اسلامی درخشیده‌اند و نام پر افتخار خود را در تقویم انقلاب به یادگار ثبت کرده‌اند.

وی افزود: مردم این شهر پر افتخار و حماسه در طول هشت سال دفاع مقدس بیش از 2700 شهید تقدیم انقلاب و اسلام کرده‌اند و برای دفاع از ارزش‌های معنوی و میهنی ما همواره پیشتاز بوده‌اند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران دزفول عنوان کرد: یکی از این شهدای عالی قدر محمد جواد علی بهار بوده که این شهید عالی قدر در 31 تیرماه سال 61 و در عملیات رمضان و منطقه کوشک به مقام والای شهادت نائل آمده است.

وی گفت: پیکر پاک و مطهر این شهید والا مقام هشت سال دفاع مقدس پس از 35سال توسط گروه تفحص شناسایی شده است و این فرزند دیار مقاومت با برگزاری آئین‌های ویژه در دزفول به خاک سپرده می‌شود.

سبزواری بیان کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته پیکر پاک و مطهر محمد جوادعلی بهار به دزفول منتقل شده است و آئین ویژه خاک سپاری و تشییع این شهید والا مقام صبح پنج شنبه 2 شهریور ماه و از آستان سبزقبا (ع) آغاز و به سمت بهشت علی رهسپار می‌شود.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران دزفول بیان کرد: هم چنین مراسم وداع با شهید محمد جواد علی بهار چهارشنبه یک شهریور نیز با حضور پر شور مردم ولایت مدار پایتخت مقاومت ایران اسلامی در هشت سال دفاع مقدس برگزار می‌شود.

وی افزود: هم چنین آئین پاسداشت شهید والامقام محمد جواد علی بهار نیز از ساعت 21 تا 23 پنجشنبه در مسجد صاحب الزمان(عج) شهر دزفول و با حضور پرشور شهروندان شهر حماسه ساز چهارم خرداد ماه برگزار می‌شود.

سبزواری ادامه داد: هم چنین پس از حضور پیکر پاک و مطهر این شهید والا مقام به دزفول ویژه برنامه‌های مختلفی با همکاری بخش‌های مختلف شهری و با هدف گرامی داشت یاد و خاطر شهید بهار در شهر دزفول و با حضور خانواده دفاع مقدس و رزمندگان مدافع حرم شهرهای مختلف استان خوزستان برگزار می‌شود.

برچسب ها: رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران دزفول محمد سبزواری شهید علی بهار شهید