کد خبر : ۲۲۲۴۶۰ تاریخ خبر: ۱۳۹۶/۰۴/۰۲ ساعت ۲۳:۳۳


پیام قدردانی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دزفول از حضور حماسی مردم دزفول در راهپیمایی روز جهانی قدس

 پیام قدردانی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دزفول از حضور حماسی مردم دزفول در راهپیمایی روز جهانی قدس

بسم الله الرحمن الرحیم

"روز قدس روز اسلام است ؛ امام خمینی (ره)"
درود و سلام خدا بر شما مردم ولایتمدار و افتخار آفرین شهرستان دزفول که بار دیگر هم‌صدا با تمامی مردم حماسه ساز ایران و مسلمین سراسر جهان پس از درک ایام نورانی و لیالی پر برکت قدر به میدان آمده و با حضور گرم و گسترده خود در راهپیمایی عظیم روز جهانی قدس و در این هوای بسیار گرم تابستان به ندای تاریخی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و در پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی لبیک گفتید.

مردم شریف و همیشه در صحنه دزفول پایتخت مقاومت ایران اسلامی در این جریان عظیم و تحسین برانگیز غرور آفریدند و برگ زرین دیگری به کتاب عزت و مقاومت خود افرودند و غزل اقتدار و افتخار سرودند. حضور با شکوه و پر از شور و شعور شما مردم عزیز که بار دیگر یکی از بی نظیرترین حماسه های حضور مردمی را خلق کرد، نشانگر تصویر بی بدیلی از وحدت، همبستگی و بیداری مردمی است که با درک حساسیت شرایط بین المللی و منطقه ای همواره با همین حمایت وایستادگی ها، موجبات حفظ و تثبیت و تقویت انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی شده است؛ درود خدا بر ملت عزیز و سلام خدا بر روان پاک شهیدان باد.

اینجانب خالصانه از این حضور پرشور و با بصیرت مردم شریف دزفول بویژه علما و روحانیت معظم که با حضور معنادار خود در تشویق و ترغیب امت بصیر و آگاه نقش بی بدیلی دارند، همچنین ایثارگران و جانبازان سرافراز وعزیز دوران دفاع مقدس، خانواده های معظم و مکرم شهیدان، اقشار مختلف بسیج و نیروهای نظامی وانتظامی تقدیر و تشکر می نمایم و از درگاه ایزد منان عزت، اقتدار و پایندگی روز افزون اسلام و مسلمین و پیروزی نهایی مردم سرزمین قدس شریف و نابودی استکبار جهانی و رژیم غاصب صهیونیستی را خواستارم. در پناه ایزد منان سربلند و سرافراز باشید.

سرهنگ پاسدار عبدالامیر محتشمی راد
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دزفول

برچسب ها: روز قدس فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دزفول