کد خبر : ۲۲۰۱۹۲ تاریخ خبر: ۱۳۹۵/۰۲/۰۲ ساعت ۰۱:۵۰

در پی سفر هیات آلمانی به دزفول
انتقال تجربیات ۲۵ ساله خدمات شهری ارفورت آلمان به شهرداری دزفول

گروه هشت نفره شامل مدیران شهرداری شهر ارفورت آلمان روز دوشنبه به منظور تبادل فرهنگی و اقتصادی به دزفول سفر کرده و از جاذبه های تاریخی و گردشگری این شهرستان دیدن کردند.

 انتقال تجربیات ۲۵ ساله خدمات شهری ارفورت آلمان به شهرداری دزفول

مدیر عامل انرژی شهرداری ارفورت آلمان از انتقال تجربه ۲۵ ساله خدمات شهری شهر ارفورت آلمان به شهرداری دزفول خبر داد.
به گزارش شبکه خبری دز(دز ان ان)، “پیتر زایس” روز سه شنبه در حاشیه کاشت نهال دوستی بین دو شهر دزفول و ارفورت در بوستان خانواده دزفول افزود: پس از آغاز فعالیت شورای عالی گفت و گوی ادیان در شهر ارفورت آلمان به این نتیجه رسیدیم که مردم ایران دارای اشتراک های فرهنگی بی شماری هستند.
وی از تبادل اطلاعات و آموزش در زمینه محیط زیست ، بازیافت ، پسماند و انرژی بین این دو شهر خبر داد و گفت: تلاش می شود تا با تبادل اطلاعات در این زمینه ها بیش از پیش بین دو کشور ایران و آلمان هم افزایی شود.
مدیر دعامل شرکت انرژی و خدمات شهری شهر ارفورت آلمان ضمن ابراز خرسندی از دعوت شهردار دزفول برای سفر به این شهر تاریخی گفت:۲۵ سال پیش مباحث خدمات شهری شهر ارفورت آلمان مانند وضعیت کنونی دزفول بود که امیدواریم با برقراری این ارتباط بتوانیم تجربه مفید را از طریق این گفتمان که در راستای سومین کاروان صلح نوروز انجام می شود در اختیار شهرداری دزفول قرار دهیم.
این هیات آلمانی پیش از سفر به دزفول با شهرداری همدان نیز تفاهم نامه ای در زمینه محیط زیست ، مدیریت پسماند ، انتقال تجربه ،اشتغال پایدار و کارآموزی امضا کرد.
وی ابراز امیدواری کرد این برنامه ها در قالب گسترده تر در دزفول اجرا شوند.
گروه هشت نفره شامل مدیران شهرداری شهر ارفورت آلمان روز دوشنبه به منظور تبادل فرهنگی و اقتصادی به دزفول سفر کرده و از جاذبه های تاریخی و گردشگری این شهرستان دیدن کردند و دزفول را برای ادامه سفر به شیراز و دیدار با مسئولان استان فارس ترک کردند.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

برچسب ها: آلمان ارفورت شهردار دزفول شهرداری دزفول