کد خبر : ۲۲۰۱۰۶ تاریخ خبر: ۱۳۹۵/۰۱/۱۳ ساعت ۰۹:۲۲

فرمانده پایگاه چهارم شکاری دزفول:
۱۸۰ هزار نفر از نمایشگاه هوایی راهیان نور در دزفول دیدن کردند

فرمانده پایگاه چهارم شکاری دزفول گفت: با اتمام زمان بازدید از نمایشگاه هوایی پایگاه چهارم شکاری دزفول آمار بازدید کنندگان این نمایشگاه به ۱۸۰ هزار نفر رسید.

 ۱۸۰ هزار نفر از نمایشگاه هوایی راهیان نور در دزفول دیدن کردند

امیر سرتیپ دوم خلبان حمیدرضا آشنا در گفتگو با خبرنگار شبکه خبری دز(دز ان ان) با بیان اینکه در مدت ۱۲ روز برپایی نمایشگاه هوایی راهیان نور در پایگاه چهارم شکاری دزفول روزانه ۱۵ هزار نفر از این نمایشگاه دیدن کردند، اظهار کرد: در این مدت و در برخی روزها، شمار بازدید کنندگان از این نمایشگاه به حدی بود که روزانه تا ۲۰ هزار نفر از شهرها و استان های مختلف کشور به پایگاه چهارم شکاری دزفول مراجعه می کردند.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه امسال با استقبال بسیار بی نظیری ازسوی کاروان های راهیان نور و مسافران نوروزی مواجه شد، افزود: حضور کاروان های راهیان نور در نمایشگاه هوایی امسال نسبت به نوروز ۹۴ از افزایش چشمگیری برخوردار بود به گونه ای که برخی از اعضای کاروان های راهیان نور برای چندمین سال برای دیدار از این نمایشگاه به دزفول سفر کردند.

فرمانده پایگاه چهارم شکاری دزفول همچنین به حضور فرماندهان و مقام های ارشد لشکری از جمله فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، رئیس عقیدتی سیاسی ارتش و رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس ارتش جمهوری اسلامی ایران در نمایشگاه هوایی راهیان نور دزفول امسال نیز اشاره کرد و حضور آنها را موثر برشمرد.

امیر آشنا، با بیان اینکه در این نمایشگاه بخشی از توانمندی ها و ابتکارات نیروی هوایی به معرض دید همگان گذاشته شد، عنوان کرد: در نمایشگاه هوایی راهیان نور دزفول علاوه بر نمایش هواپیماهای جنگنده و شکاری انواع تجهیزات هوایی، نظامی و فرهنگی نیز به نمایش درآمد.

وی همچنین انجام پروازهای نمایشی هواپیماهای جنگی شکاری را از جمله جاذبه های نمایشگاه هوایی راهیان نور دزفول برشمرد که مورد استقبال بازدید کنندگان قرار گرفته بود.

به گزارش دز ان ان، نمایشگاه هوایی راهیان نور از ۲۹ اسفند ماه ۹۴ برای بازدید مسافران نوروزی و کاروان های راهیان نور در محل پایگاه چهارم شکاری دزفول برپا شده بود و عصر چهارشنبه ۱۱ فروردین ۹۵ در میان استقبال بی نظیر مردم به کار خود خاتمه داد.



برچسب ها: فرمانده پایگاه چهارم شکاری دزفول دزفول حمیدرضا آشنا امیر سرتیپ دوم خلبان حمیدرضا آشنا