کد خبر : ۲۲۲۵۹۶ تاریخ خبر: ۱۳۹۶/۰۹/۲۰ ساعت ۱۸:۳۶

پاپی‌زاده در آیین تودیع و معارفه شهردار دزفول:
دکتر مخبر تنها دزفولی مقیم مرکزست که همیشه به مردم دزفول خدمات ارزنده داشته

نماینده دزفول: باید با مردم صداقت داشت؛ تا زمانی که پروژه‌ای به طور کامل انجام نشده، نباید بگوییم کاری انجام داده‌ایم.

 دکتر مخبر تنها دزفولی مقیم مرکزست که همیشه به مردم دزفول خدمات ارزنده داشته

عباس پاپی‌زاده، نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی، در مراسم تودیع و معارفه شهردار دزفول که صبح امروز (دوشنبه ۲۰ آذر) در سالن آمفی تئاتر دانشگاه آزاد دزفول برگزار شد، گفت: به شواری پنجم و مهندس دوایی‌فر به خاطر انتخاب با رأی بالا تبریک می‌گویم و از مهندس کرمی‌نژاد، مدیر توانمند ملی، برای تلاش‌ها و خدماتی که ارائه دادند تشکر می‌کنم. همچنین از تلاش‌های چند ماهه مهندس کناری که طی چند ماهی که سرپرست شهرداری بودند توانستند برنامه‌ها رو جلو ببرند و بعضی معوقات را جبران کنند سپاسگذارم.
وی ادامه داد: ما در مجلس در حال پیگیری طرحی به نام طرح جامع مدیریت شهری هستیم که بتوانیم مشکلات بودجه شهرداری‌ها را حل کنیم. در چنین شرایطی، شهرداری‌ها اگر به بودجه دولتی اکتفا کنند، اشتباه بزرگی مرتکب شده‌اند.
وی ادامه داد: باید با سرمایه‌گذاران صحبت کرد. اولویت ما جذب سرمایه‌گذار داخلی است. اما متاسفانه یکسری مشکلات در ادارات دولتی، به ویژه ادارات استانی باعث شده برنامه‌ها با سرعت جلو نرود. در حقیقت ما بجز با ارتباط خوب بین مسئولان شهرستان و استان نمی‌توانیم در شهرداری پیشرفت کنیم.
نماینده دزفول در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ما خودمان را موظف می‌دانیم به شهرداری کمک کنیم و با وحدت و همدلی برنامه‌ها رو جلو ببریم.
پاپی‌زاده درمورد پروژه‌ها و سرمایه‌گذاری‌های انجام شده گفت: برای اینکه صداقت داشته باشیم، فقط پروژه‌هایی را اعلام می‌کنیم که انجام شده‌اند.از بین این پروژه‌ها، فقط کارخانه فولاد بود که به نتیجه رسید و بقیه برنامه‌ها هنوز در مراحل اولیه هستند. فاز نخست کارخانه صنایع فولاد به پایان رسیده و فاز دوم آن نیز سال آینده افتتاح می‌شود. یک مجتمع پرورش آبزیان داریم که مشکل تامین آب داشته و تلاش می‌کنیم این مشکل را برای آن حل کنیم. پیگیری‌های کارخانه چغندر قند نیز در حال انجام است و امیدواریم مشکلات این کارخانه که تامین زمین است، حل شود.
وی تصریح کرد: انقلاب بزرگی که در حوزه بهداشت و درمان دزفول اتفاق افتاد را نباید نادیده گرفت. تا همین چند سال قبل‌، بیمارستان دزفول مشکل سیستم خنک‌کننده داشت اما اکنون افزایش تخت‌های آن از اهواز هم بیشتر است. ساخت بیمارستان زنان و زایمان، بیمارستان تامین اجتماعی، بیمارستان ۴۰۰تختخوابی که با مشارکت بنیاد برکت و پیگیری‌های دکتر مخبر انجام می‌گیرد؛ پیشرفت‌های دیگر دزفول بوده‌اند.دکتر مخبر تنها دزفولی مقیم مرکزست که همیشه به مردم دزفول خدمات ارزنده داشته. جا دارد اینجا به دزفولیان مرکزنشینی که به پیشرفت دزفول کمک نمی‌کنند تلنگری هم بزنیم. ما چهار بیمارستان کوچک درمانی برای مناطق روستایی از جمله سردشت، چغامیش و شهیون داریم، که در دستور کار ما قرار دارد.
نماینده دزفول در مجلس درمورد اقدامات انجام شده در حوزه راه هم اظهار داشت: علاوه بر موارد گفته شده، زیرساخت‌های ساخت مسیر پاشنه زاگرس که دزفول را به فلات مرکزی ایران متصل می‌کند صورت گرفته است. همچنین اقدامات اولیه برای احداث راه‌آهن را انجام داده‌ایم و پروژه در حال پیگیری است. جاده سالندکوه هم امسال برای نخستین بار آسفالت شده است؛ به این ترتیب ۲ساعته می‌توان به مناطق برفگیر دزفول رسید. باید یک نقشه جامع دزفول آماده کنیم که تمام مسئولان دزفول در مورد آن اتفاق نظر داشته باشند و آن را امضا کنند. در نتیجه با تغییر مسئولان در بخش‌های مختلف، پروژه یا برنامه‌ای نه متوقف می‌شود، نه تغییر می‌کند و هر مدیری موظف به انجام برنامه‌های خود در چهارچوب آن است.
پاپی‌زاده به مساله اضافه شدن یک نماینده به نمایندگان دزفول هم گفت: من همیشه پیگیر این مساله بوده‌ام. دزفول با توجه به جمعیت و مشکلاتی که دارد، نیاز به پیگیرهای بیشتری در حوزه‌های مختلف دارد و این مساله فقط با اضافه شدن یک نماینده دیگر محقق می‌شود. من از همینجا دست کسانی که بتوانند ما را برای محقق شدن این هدفمان کمک کنند، می‌فشارم.
وی افزود: در مورد مرز دزفول بهتر است این مساله به حاشیه کشیده نشود. دزفول در فضای آرامی در حال پیشبرد برنامه‌های خود است و می‌بایست با نپرداختن به این حواشی، از ایجاد تنش جلوگیری کرد.

 

برچسب ها: پاپی زاده دوایی شهردار دزفول معارفه شهردار