کد خبر : ۲۲۰۸۳۳ تاریخ خبر: ۱۳۹۵/۰۴/۰۱ ساعت ۱۶:۱۲

با ارائه تسهیلات ازسوی جهادکشاورزی؛
امکان تغییر گلخانه های دزفول از سنتی به صنعتی و ایجاد گلخانه جديد فراهم شد

مدیر جهادکشاورزی دزفول گفت: با تامین و ارائه برخی تسهیلات امکان تغییر گلخانه های سنتی دزفول به گلخانه صنعتی و ایجاد گلخانه های جديد فراهم شد.

 امکان تغییر گلخانه های دزفول از سنتی به صنعتی و ایجاد گلخانه جديد فراهم شد

به گزارش خبرنگار شبکه خبری دز(دز ان ان)، احمد زارعی ظهر امروز سه شنبه در نشست کارگروه کشاورزی دزفول در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان اظهار کرد: در حال حاضر تنها تسهیلات جهادکشاورزی که به صورت کاملا نقدی در سیستم بانکی وجود دارد امکان ارائه تسهیلات به گلخانه داران شهرستان است.

وی افزود: بنابراین هر فردی که بخواهد  به ایجاد گلخانه و یا تغییر گلخانه خود از سنتی به مدرن و صنعتی اقدام کند می توانند از تسهیلات جهادکشاورزی شهرستان استفاده کنند.

مديرجهادکشاورزي دزفول گفت: بنابراین متقاضیان این طرح می توانند برای دریافت تسهیلات و آگاهی از روند این کار به مراکز خدماتی و بانک کشاورزی دزفول مراجعه کنند تا ما با کسب اطلاعات آنها به تشکیل پرونده بپردازیم.

وی در ادامه با بیان اینکه در سال زراعی جاری نیز فروش ذرت همانند سال گذشته از طریق بورس انجام خواهد شد، عنوان کرد: اعتبار بسیار خوبی برای پرداخت طلب ذرتکاران دزفولی به حساب بانک کشاورزی شهرستان واریز شده است.

مدیر جهاد کشاورزی دزفول یادآور شد: این اعتبار برای پرداخت طلب دو هزار و 300 ذرتکاردزفولي است که پس از بررسی نام کشاورزان و شماره حساب آنها پول به حسابشان واریز خواهد شد که قطعا با پرداخت این مبلغ کل مطالبات کشاورزان ذرتکار دزفولی تسویه خواهد شد

برچسب ها: احمد زارعی کشاورزی دزفول دزفول گلخانه های سنتی گلخانه های صنعتی