کد خبر : ۲۲۱۳۱۳ تاریخ خبر: ۱۳۹۵/۰۶/۲۵ ساعت ۱۶:۵۴


پنجمین ایستگاه سازمان آتش نشانی دزفول افتتاح شد

با حضور مسئولان شهری پنجمین ایستگاه سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دزفول در کوی آزادگان دزفول افتتاح و به بهره برداری رسید.

 پنجمین ایستگاه سازمان آتش نشانی دزفول افتتاح شد

به گزارش خبرنگار شبکه خبری دز(دز ان ان)، معاون فنی و شهرسازی شهرداری دزفول ظهر امروز پنجشنبه در حاشیه بهره برداری ازاین ایستگاه در جمع مسئولان، اظهار کرد: بیش از 4 هزار خانوار در دو منطقه آزادگان و مهرشهر دزفول ساکن هستند که تاکنون فاقد ایمنی آتش نشانی بوده اند.

غلامحسین نورعلی جولک افزود: اما اکنون با افتتاح این ایستگاه آتش نشانی دو منطقه مسکونی و پرجمعیت مذکور تحت پوشش سازمان آتش نشانی شهرستان قرار خواهند گرفت و در کمترین زمان ممکن خدمات به آنها ارائه می شود.

وی اعتبار احداث این ایستگاه را 4 میلیارد ریال برشمرد و توضیح داد: مساحت کل زمین این ایستگاه 2 هزار مترمربع است، ضمن اینکه زیربنای سایت اداری این ایستگاه 268 متر مربع و آشیانه آن نیز 150 متر با هزار و 500 متر محوطه سازی است.

معاون فنی و شهرسازی شهرداری دزفول در پایان از مشارکت و مساعدت سازمان نوسازی و بهسازي شهرداری برای احداث این ایستگاه آتش نشانی قدردانی کرد.

به گزارش دز ان ان، کوی مهرشهر دزفول با برخورداری از جمعیتی بالغ بر 6 هزار نفر از مشکلاتی همچون نبود فضای آموزشی و بهداشتی و درمانی، نبود مراکز فرهنگی ، نبود پاسگاه و سایر خدمات رفاهی رنج می برد.

برچسب ها: ایستگاه آتشنشانی پنجمین ایستگاه