کد خبر : ۲۲۱۷۹۳ تاریخ خبر: ۱۳۹۵/۰۹/۱۴ ساعت ۰۶:۴۴


برنامه‌های "روز دانشجو" دانشگاه صنعتی دزفول

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه صنعتی جندی‌شاپور دزفول از برگزاری تریبون آزاد "16 آذر و وظایف دانشجو" در این دانشگاه هم‌زمان با روز دانشجو خبر داد.
دکتر نیک‌اندیش در گفت‌وگو با ایسنا ، با تشریح برنامه‌های دانشگاه صنعتی دزفول به مناسبت روز دانشجو اظهار کرد: در روز 16 آذر یک همایش دانشجویی با همین عنوان در دانشگاه برگزار می‌شود که در این همایش دانشجویان می‌توانند در خصوص مسائل روز با یکدیگر به بحث و تبادل‌نظر بپردازند.

وی با اشاره به برگزاری مراسم تجلیل و تقدیر از برگزیده‌های آموزشی و فرهنگی این دانشگاه پس از این همایش، افزود: همچنین در بعدازظهر روز 16 آذر تریبون آزاد "16 آذر و وظایف دانشجو" در دانشگاه برگزار و ویژه‌نامه‌ای نیز با همین موضوع میان دانشجویان توزیع خواهد شد.

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه صنعتی جندی‌شاپور دزفول با بیان اینکه طی هفته جاری مسئولان با حضور در خوابگاه‌های دانشجویی از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات دانشجویان قرار می‌گیرند، گفت: اکران فیلم یتیم‌خانه ایران برای دانشجویان در دو نوبت مجزا از سوی کانون هنرهای نمایشی از دیگر برنامه‌های دانشگاه به مناسبت روز دانشجو است.

نیک‌اندیش افزود: حضور روانشناس در هر خوابگاه دانشجویی در روز شنبه، حضور یک پزشک و دستیار در هرکدام از خوابگاه‌های دخترانه و پسرانه در یک‌شنبه شب و برگزاری مراسم بزرگداشت شهید ابوالقاسمی - از شهدای مدافع حرم دانشگاه - در روز دوشنبه 15 آذر نیز از دیگر برنامه‌های این ایام است که به‌نوعی 16 آذر با موضوع شهدای مدافع حرم پیوند داده شود.

وی با بیان اینکه در حوزه رفاهی نیز غذای دانشجویان این هفته با تنوع و کیفیت بهتری ارائه خواهد شد، تصریح کرد: فضاسازی‌ها نیز در سطح خوابگاه‌ها و دانشگاه طی این هفته انجام می‌شود؛ ارسال پیامک به دانشجویان حول موضوعات مختلف، توزیع شیرینی میان دانشجویان و توسعه بوفه دانشجویی از دیگر برنامه‌های دانشگاه است.

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه صنعتی جندی‌شاپور دزفول با بیان اینکه در حال حاضر 2 هزار و 600 دانشجو در این دانشگاه تحصیل می‌کنند، گفت: از این تعداد حدود هزار دانشجو در خوابگاه‌های دانشجویی اسکان دارند و تا حد امکان سعی کرده‌ایم که فضای خوابگاهی از شرایط بهینه و استانداردی برخوردار باشد. از این نظر نیز فضای خوابگاهی دانشگاه به حد استاندارد نزدیک است.

برچسب ها: