کد خبر : ۲۲۱۵۵۵ تاریخ خبر: ۱۳۹۵/۰۸/۰۳ ساعت ۱۴:۴۵

سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت دزفول:
از ظرفیت اصناف دزفول برای کمک رسانی به موکب شهرستان در مرز چذابه استفاده شود

سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت دزفول گفت: استفاده از ظرفیت اصناف دزفول در راستای کمک رسانی به موکب شهرستان در مرز چذابه در دستور کار این اداره است.

 از ظرفیت اصناف دزفول برای کمک رسانی به موکب شهرستان در مرز چذابه استفاده شود

به گزارش خبرنگار شبکه خبری دز(دز ان ان)، محراب عبدالهی ظهر امروز دوشنبه در نشست پشتیبانی ستاد اربعین شهرستان دزفول که در محل فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: به منظور همکاری همه جانبه با ستاد اربعین دزفول، اجلاس عمومی اصناف شهرستان ظرف یک هفته آینده برگزار خواهد شد.

وی بابیان اینکه باید از ظرفیت اصناف دزفول در راستای کمک رسانی به موکب شهرستان در مرز چذابه استفاده کرد، افزود: در دزفول کارخانه های زیادی از جمله در زمینه روغن نباتی، خمیرمایه و ظروف یکبار مصرف وجود دارد که سعی داریم با برگزاری جلساتی از مساعدت این کارخانه ها در تامین نیازهای موکب شهرستان در تمام روزهای برپایی این موکب بهره مند شویم.

سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت دزفول ادامه داد: همه باید تلاش کنیم تا با یک خدمت رسانی گسترده بتوانیم اقدامات شهرستان دزفول در ایام اربعین را درسطح کشور نمایان کنیم.

عبدالهی یادآور شد: بنابراین اداره صنعت، معدن و تجارت دزفول به همراه اتاق اصناف با تمام توان در این زمینه بویژه در راستای تامین مواد غذایی همکاری خواهد کرد.

لزوم همکاری دستگاه ها در تامین نیازهای مالی موکب
معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری دزفول نیز بابیان اینکه این شهرداری از دوماه پیش اقدامات خود را در راستای آماده سازی موکب شهرستان آغاز کرده، اظهار کرد: این موکب متعلق به تمام شهرستان است بنابراین تمام دستگاه ها از جمله شهرداری های اقماری نیز باید در این زمینه مساعدت کنند.

علی توحیدی افزود: اگر اداره ای بنابر ظرفیت های خود نباید از نظر تجهیزاتی کمک کند باید از نظر مالی و نیروی انسانی ستاداربعين شهرستان را حمایت کند.

وی با بیان اینکه از فردا بتن ریزی موکب اربعین دزفول توسط شهرداری در مرز چذابه  آغاز خواهد شد خواستار مساعدت کلیه دستگاه های اجرایی شهرستان در زمینه تامین هزینه های زیرساختی و عمرانی موکب شد.

برچسب ها: محراب عبدالهی سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت دزفول ستاد اربعین حسینی شهرستان دزفول