کد خبر : ۲۲۰۵۹۳ تاریخ خبر: ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ ساعت ۱۰:۰۵

حسین گلستانباغ
اگر قرار است همه کارها را مردم انجام دهند پس دولتها چکاره هستند!؟

سخنگوی ستاد چهارم خرداد در یاداشتی ضمن تشکر از برگزاری مراسمات 4خرداد امسال از نحوه خواسته های برخی مسئولین ابراز گله مندی نموده و خواستار پیگیری و مطالبات بحق مردم دزفول به نحو جدی تری شد.

 اگر قرار است همه کارها را مردم انجام دهند پس دولتها چکاره هستند!؟

به گزارش شبکه خبری دز(دز ان ان)، سخنگوی ستاد چهارم خرداد در یاداشتی ضمن تشکر از برگزاری مراسمات 4خرداد امسال از نحوه خواسته های برخی مسئولین ابراز گله مندی نموده و خواستار پیگیری و مطالبات بحق مردم دزفول به نحو جدی تری شد.
" حسین گلستانباغ با اشاره به سخنان فرماندار دزفول که گفته بود؛(۳۰ هزار میلیارد تومان اعتبار از طریق بخش خصوصی جهت احداث کارخانه ها، نیروگاه ها و پالایشگاه و پتروشیمی وارد دزفول کرده ایم)(اگر ده درصد سپرده های بانکی دزفول وارد بخش تولید شود ، مشکل اشتغال در دزفول حل میشود) گفت: به فرماندار بگویید آیا همه کارها را مردم خودشان باید انجام دهند؟ پس دولت چه کاره است؟
وی افزود: مدرسه ها را مردم بسازند ، درمانگاهها و مساجد رانیز مردم بسازند، کارگاههای تولیدی را هم مردم راه اندازی کنند، مردم نمازخانه های پارکها را بسازند، برای کمک به ورزش و جوانان دست به دامان خیرین و کمک‎های مردمی شده اید! ودهها مورد دیگر درزمینه های مختلف اقتصادی-اجتماعی و فرهنگی که باز برعهده مردم است آنگاه چشم به سپرده های مردم دوخته ای تا بازهم باپول مردم مشکل اشتغال را حل کنید!؟ پس میشه بفرمایید دولتها چه کاره هستند؟
رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهردزفول در واکنش به سخنان امام جمعه دزفول که در مراسم 4 خرداد گفته بود؛(ویرانی های دوران جنگ در دزفول بازسازی شد و امروز دزفول یکی از زیباترین شهرهای خوزستان است) بیان داشت: ای کاش امام جمعه محترم در مورد این مطلب که مطرح کرده اند اضافه مینمودند که متاسفانه هیچکدام از دولتها در بازسازی دزفول مظلوم اقدام شایسته ای نکرده اند! و مردم خودشان اقدام به بازسازی نموده اند که اینک یکی از زیباترین شهرهای خوزستان شده است .
وی ادامه داد: جادارد فرماندار و نماینده شهرستان با پشتیبانی امام جمعه محترم باز گشایی پرونده بازسازی زمان جنگ را از دولت مطالبه کرده تا با اختصاص اعتباری درخور توجه بتوان عقب افتادگی های زمان جنگ را جبران و از این راه برای توسعه و اشتغال این همه جوان بیکار،گام مثبت و مؤثری برداشت.

 

.

برچسب ها: دزفول حسین گلستانباغ 4خرداد