کد خبر : ۲۲۲۲۹۷ تاریخ خبر: ۱۳۹۶/۰۱/۲۴ ساعت ۱۵:۱۱

شهردار دزفول خبر داد:
گشایش پل غدیـر(پل پنجم) و اتصال آن به كمربندی غـرب

با پايان يافتن فاز نخست بلوار كمربندي غرب، پل غدير گشايش يافت.

 گشایش پل غدیـر(پل پنجم) و اتصال آن به كمربندی غـرب

به گزارش شبکه خبری دز(دز ان ان) شهردار دزفول با اعلام اين خبر گفت: بمنظور رفع مشكل شهروندان و تسهيل تردد از مسير پل غدير تا بلوار راهنمايي و رانندگي، انتهاي پل غدير كه پيش از اين به منظور ايجاد ايمني و تكميل پروژه توسط ديوارهاي پيش ساخته بتني مسدود شده بود، باز شد و تردد در اين مسير براي همشهريان گرامي ميسر شد.

محمدرضا كرمي نژاد افزود: اين مسير تا اتصال به منطقه كوي آزادگان و مهر شهر ادامه دارد و     ان شاء لله طي ماه آينده اين پروژه تكميل و به بهره برداري نهايي خواهد رسيد.

وي تصريح كرد: اين پروژه كه در طرح تفصيلي از ابتداي دهه شصت وجود داشت، با توجه به برخي مشكلات عمده، خصوصاً تملك زمين هاي موجود در مسير اين پروژه انجام آن بسيار دشوار و تا حدودي غير ممكن بنظر مي رسيد كه با مساعدت خوب مالكان عزیز و همراهی شورای محترم اسلامی شهر دزفول و پیگیری دادستان محترم عمومی و انقلاب و زحمات شبانه روزي همكارانم در مجموعه شهرداري به حول و  قوه الهي اين امر محقق و در آستانه بهره برداري قرار گرفت.

 یادآوری می شود این پروژه بطول 7000 متر و دوبانده به عرض هر کدام 12 متر با دوربرگردانهای استاندارد و رمپهای ورودی و خروجی پل پنجم ، فضای سبز و لوله گذاری هزینه ای بالغ بر 300 میلیارد را در بر خواهد داشت.

برچسب ها: محمد رضا کرمی نژاد شهردار شهردار دزفول کمربندی غرب