کد خبر : ۲۲۱۳۴۱ تاریخ خبر: ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ ساعت ۱۱:۴۹

محمد علی آهنگران
پايان توهمي به نام احمدي نژاد

قيام مردم زنجان ؛ اقيانوس مردم جيرفت ؛ موج خروشان مردم ورامين ؛ زلزله مردم آمل ؛ نامه نگاري نبوغ آميز به اوباما ؛ شعار هرچي مرده احمدي برميگرده - اينها همه جملاتي بود كه ياران و دلدادگان احمدي نژاد چند ماهي است بر زبان مي رانند و در كانالها و گروههاي مجازي مربوط به خود دست به دست مي كنند.

 پايان توهمي به نام احمدي نژاد


به گزارش شبکه خبری دز(دز ان ان)، مجموعه اين اخبار و گفته ها حكايت از آن داشت كه احمدي نژاد و دوستانش براي بازگشت به پاستور و به زير كشيدن دولت روحاني برنامه ها دارند و آرزوها در سر مي پرورانند.

اما خبري در شبكه هاي مجازي و پس از آن در مطبوعات پيچيد و و آن هم پاسخ رهبر معظم انقلاب به استمزاج احمدي نژاد براي شركت در انتخابات رياست جمهوري سال آتي است.  بنا بر اين اخبار، رهبر انقلاب احمدي نژاد را از فعاليتهاي انتخاباتي نهي كرده بودند اما پس از آن او و تيم همراهش سفر گرگان را ترتيب داده اند و در نتيجه  خبر مخالفت رهبرانقلاب با حضور احمدي نژاد در انتخابات رسانه اي شده است.

احمدي نژاد سابقه بي توجهي به ارشادات رهبري را در كارنامه خود بسيار دارد. در ماجراي معاون اولي اسفنديار رحيم مشايي نيز رهبري به شكل خصوصي نارضايتي خود را از انتخاب وي به معاون اولي دولت به احمدي نژاد ابلاغ كرده بودند اما بي توجهي او به نهي رهبري و اصرار بر ابقاي مشايي موجب شد موضوع مخالفت رهبر انقلاب رسانه اي شود. در اين مورد نيز به احتمال زياد بي توجهي به مخالفت صريح و قاطع رهبري با سفرهاي انتخاباتي موجب رسانه اي شدن آن مخالفت گرديده است.

هر چند ممكن است احمدي نژاد رفتار انتخاباتي خود را به نحوي ديگر انجام دهد همچنانيكه مشايي معزول از معاون اولي را به رياست دفتري خويش برگزيد و چهار سال بعد او را سر دست گرفته به وزارت كشور برد و نامزد رياست جمهوري اش كرد اما نتيجه همه اين اخبار و تمامي اين رفتار پايان توهمي است كه مردان و مريدان احمدي نژاد براي بازگرداندن وي به قدرت در سر مي پروراندند و او را تنها كسي مي خواندند كه مي تواند در مقابل روحاني قد علم كند و او را به چالش بكشد.

با اين اوصاف در درجه اول اصولگرايان سنتي نفس راحتي خواهند كشيد در درجه دوم اصلاح طلبان و حاميان دولت با زحمت كمتري و قدرت بيشتري به پشتيباني از دولت برخواهند خواست و در نهايت حلقه اي كوچك از ارادتمندان احمدي نژاد فعلا تا مدتي به محاق خواهند رفت. هر چه باشد احمدي نژاد به پايان رسيده است.

*حجت الاسلام محمدعلي اهنگران

برچسب ها: احمدی نژاد محمد علی آهنگران