کد خبر : ۲۲۰۵۲۸ تاریخ خبر: ۱۳۹۵/۰۳/۰۴ ساعت ۰۲:۲۴


خواسته شهاب حسینی از رهبری +فیلم

شهاب حسینی برنده جلیزه بهترین بازیگر مرد از جشنواره کن پیشتر در دیدار با رهبر معظم انقلاب اسلامی درخواست هایی را مطرح نموده بودند.

 خواسته شهاب حسینی از رهبری +فیلم

به گزارش شبکه خبری دز(دز ان ان) به نقل از فرهنگ نیوز، مراسم اختتامیه شصت و نهمین جشنواره کن پس از اتمام مراسم فرش قرمز در حالی برگزار شد که کشورمان در دو عرصه شاهد موفقیت هایی بود.
 شهاب حسینی با ایفای بازی درخشان در فیلم «فروشنده» ساخته ی اصغر فرهادی برنده ی نخل طلا شد.  حسینی پس از دریافت جایزه گفت: الهی شکر؛ این جایزه را تقدیم به مردم سرزمینم می‌کنم. وی افزود: مطمئنم روح پدرم الان نظاره گر من است از فرهادی و عليدوستی تشكر مي كنم اين جايزه را از مردم دارم پس به انها تقديم می كنم
موفقیت ارزشمند ایرانی ها در جشنواره ضمن خوشحالی مردم کشورمان با پیام های گسترده چهره های شناخته شده فرهنگی، سینمایی و حتی سیاسی همراه بوده است. شهاب حسینی برنده بهترین بازیگر مرد جشنواره کن پیشتر نیز به سبب ایفای نقش در فیلم های متعدد سینمایی موفقیت های ارزنده ای را در سطح داخلی کسب نموده و از محبوبیت بالایی نیز همه ی اقشار کشورمان برخوردار است.
این هنرمند توانای کشورمان حدود شش سال پیش و در جریان دیدار هنرمندان  کشورمان با مقام معظم رهبری، ضمن مشارکت در این نشست به ایراد سخنرانی در حضور معظم له پرداخت. شهاب حسینی در این دیدار که در تیرماه 89 صورت پذیرفت خواسته هایی را از ایشان مطرح می نماید.

برچسب ها: شهاب حسینی جشنواره کن فروشنده رهبری