کد خبر : ۲۲۰۹۸۳ تاریخ خبر: ۱۳۹۵/۰۴/۲۲ ساعت ۱۱:۵۱

کرمی نژاد:
تقاطع غیرهمسطح فتح المبین بیش از 5۰ درصد پیشرفت داشته است/ پیشرفت 90 درصدی پل عابر پیاده افشار

شهردار دزفول: در مسير پیشرفت پروژه قاطع غیر همسطح به دلیل وجود موانع متعدد، کار از نظر زمان بندي عقب افتاد .

 تقاطع غیرهمسطح فتح المبین بیش از 5۰ درصد پیشرفت داشته است/ پیشرفت 90 درصدی پل عابر پیاده افشار

به گزارش شبکه خبری دز(دز ان ان) محمدرضا کرمی نژاد افزود: با اجراي یکی از پل های این تقاطع غیر همسطح که روبروی بستنی فروشان قرار دارد مسير تردد از سمت خيابان آيت الله طالقاني به سمت كوي ولي آباد و مدرس و همچنين جاده شوشتر با چرخش به دور ميدان ساده و روان شد و از اين پس رانندگان نياز به تغيير مسير از سمت دوربرگردان ندارند.
وي درادامه بابیان اینکه پروژه تقاطع غیرهمسطح فتح المبین دزفول شامل روگذر و زیرگذر بوده و بزرگترین تقاطع غیرهمسطح شمال خوزستان محسوب می شود، اعتبار ساخت و احداث  این پروژه را ۲۰ میلیارد تومان عنوان کرد .
کرمی نژاد با اشاره به کاهش سالانه درآمدهای شهرداری دزفول به دلیل کاهش فروش پروانه های ساختمانی، گفت: با وجود تمام این مشکلات اما ما همواره سعی کرده ایم پروژه های خود را در مناطق سه گانه و شهرداری مرکزی دزفول فعال نگه داشته و با تمام توان در جهت تکمیل آنها و خدمت رسانی به شهروندان گام برداریم تا رفاه شهروندان تامین شود .
وی افزود: در مدت زمان ساخت این پروژه شهروندان ساکن در مناطق نزدیک تقاطع غیر همسطح فتح المبین و دیگر رانندگان و شهروندان با مشکلات زیادی در تردد خود مواجه هستند که صبر و درک آنها و همکاری آنها با شهرداری جای تقدیر دارد و امیدواریم با احداث هر چه سريعتر این پروژه بزرگ شاهد کاهش حجم قابل توجهی از بار سنگین ترافیک شهری، کوتاه شدن بسیاری از مسیرها و دیگر مزایای این طرح عظیم موجبات رضایتمندی شهروندان عزيز فراهم شود .
شهردار دزفول همچنین در خصوص پل عابر پیاده میدان افشار نیز گفت: ساخت اين پل عابرپیاده كه مجهز به پله برقي است، با جابه جایی یکی از دکل های برق فشار قوی كه كار بسيار مشكلي بود به سرعت در حال انجام است و هم اكنون پيشرفت فيزيكي اين پل  بدون احتساب پله برقي بيش از 90 درصد است.
وي در اين خصوص افزود : قرارداد خريد پله هاي برقي منعقد شده و هر زماني كه از خارج كشور وارد شوند انشالله نسبت به نصب آنها اقدام خواهيم كرد.

برچسب ها: محمدرضا کرمی نژاد شهردار دزفول تقاطع غیرهمسطح فتح المبین پل عابر پیاده افشار