کد خبر : ۲۲۱۴۵۹ تاریخ خبر: ۱۳۹۵/۰۷/۱۳ ساعت ۲۰:۵۵

فوری
شهردار دزفول مدیر عامل آب و فاضلاب خوزستان می شود

"محمدرضا کرمی نژاد " شهردار کنونی دزفول بعنوان مدیرعامل آب و فاضلاب خوزستان منصوب شده است. در کارنامه وی مدیریت آبفا دزفول، مدیریت آبفا استان ایلام و سیستان و بلوچستان به چشم می خورد.

 شهردار دزفول مدیر عامل آب و فاضلاب خوزستان می شود

به گزارش دز خبر(دز ان ان)، طی اخبار واصله از منابع آگاه، طی حکمی "محمدرضا کرمی نژاد " شهردار کنونی دزفول بعنوان مدیرعامل آب و فاضلاب خوزستان منصوب شده است. بدیهی است در روزهای آتی مراسم معارفه ی وی در اهواز برگزار می شود.
در کارنامه کرمی نژاد، مدیریت آبفا دزفول، مدیریت آبفا استان ایلام و همچنین آب و فاضلاب استان سیستان و بلوچستان به چشم می خورد.
سالهاست که هنگام تعویض مدیر عامل آبفا خوزستان نام کرمی نژاد در فهرست نامزدهای تصدی این پست مطرح شده است که گویا این بار این امر محقق شده و حکم مدیرعاملی آب و فاضلاب خوزستان به نام وی زده شده است.
حال باید دید شهرداری دزفول که با مشکلات همچون وجود بدهی و پروژه های نیمه تمام روبروست، با رفتن کرمی نژاد وارد چه پروسه ایی خواهد شد!؟
آیا شورای شهر دزفول که اعضای آن انشقاق عمیقی با یکدیگر دارند می توانند به گزینه ی مناسبی برای شهرداری دزفول دست یابند!؟
آیا "محمدعلی دوایی فر" که روز گذشته استعفای وی از شهرداری خرمشهر پذیرفته شد و از اقبال مناسبی بین مردم و مسولان دزفول برخوردار است و حتی پیش از این پیشنهاد معاونت عمرانی فرمانداری ویژه دزفول نیز به وی داده شده است، دوباره به شهرداری دزفول بازخواهد گشت و یا شورای شهر در چند ماه منتهی به زمان پایان کار خود به گزینه ای دیگری میدان خواهد داد؟
قطعا در خصوص شهرداری دزفول در روزهای آینده بیشتر خواهید شنید!

برچسب ها: آب و فاضلاب خوزستان محمدرضا کرمی نژاد شهردار دزفول محمدعلی دوایی فر شهرداری دزفول