کد خبر : ۲۲۱۵۵۶ تاریخ خبر: ۱۳۹۵/۰۸/۰۳ ساعت ۱۴:۴۷

مسئول کمیته پشتیبانی موکب اربعین دزفول تاکید کرد:
لزوم افزایش مشارکت مردم دزفول در اهدای کمک های نقدی به ستاد اربعین شهرستان / تشریح اقدامات موکب دزفول در سال گذشته

مسئول کمیته پشتیبانی موکب اربعین دزفول بر لزوم مشارکت مردم دزفول در اهدای کمک های نقدی به ستاد اربعین شهرستان برای رفع نیازهای موکب مستقر در مرز چذابه تاکید کرد.

 لزوم افزایش مشارکت مردم دزفول در اهدای کمک های نقدی به ستاد اربعین شهرستان / تشریح اقدامات موکب دزفول در سال گذشته

به گزارش خبرنگار شبکه خبری دز(دز ان ان)، ابوالحسن صادقی پور ظهر امروز دوشنبه در نشست پشتیبانی ستاد اربعین شهرستان دزفول، اظهار کرد: شهرستان دزفول 5 سال است که در مرز چذابه اقدام به برپایی موکب کرده  که در 3 سال اخیر این موکب به صورت کاملا متمرکز مشغول به خدمت رسانی بوده است.

وی بابیان اینکه در سالهای گذشته زیرسازی و آماده سازی موکب دزفول توسط شهرداری صورت گرفته که مستلزم هزینه زیاد و همکاری سایر دستگاه ها است، افزود: مساحت زمین تعیین شده برای موکب شهرستان 1800 مترمربع است که 1600 مترمربع آن باید مسقف شود ضمن اینکه دو هزار مترداربست نیز باید در این موکب نصب شود.

مسئول کمیته پشتیبانی ستاد اربعین شهرستان دزفول عنوان کرد: موکب بزرگ اربعين دزفول در مرز چذابه در سال گذشته روزانه اقدام به توزیع 10 هزار صبحانه،  4 هزار پرس غذای گرم در هنگام ظهر و 4 هزار غذای گرم در هنگام شب می کرد که حجم بسیار گسترده ای است.

صادقی همچنین توزیع روزانه 15 هزار آبمیوه، 15 هزار کیک، 20 هزار بطري آب و دو تن میوه را از دیگر اقدامات موکب دزفول در مرز چذابه درسال گذشته و درراستای خدمت رسانی به زائران حسینی برشمرد.

لزوم همکاری دستگاه های اجرایی
وی خواستار افزایش همکاری دستگاه های اجرایی شهرستان برای تامین نیازهای موکب شد و گفت: تاکنون صرفا شهرداری دزفول ، سپاه و ارتش همکاری کرده اند که لازم است سایر دستگاه ها نیز در حوزه مسئولیت خود مساعدت کنند.

مسئول کمیته پشتیبانی پذیرایی موکب اربعین شهرستان دزفول، 25 تن برنج، هیزم، سردخانه، نفت، گاز، 350 کيسه آرد، خودروهای خدماتی، امدادی، تجهیزات آشپزی  و 4 هزار و 500 پتو را از جمله نیازهای مبرم موکب شهرستان دزفول در ایام اربعین برشمرد و تاکید کرد: بیشترین نیاز ما نیاز نقدی است که باید با اطلاع رسانی های گسترده مشارکت مردم در تامین هزینه هارا افزایش دهیم چرا که درصورت افزایش کمک های نقدی، تجهیزات مورد نیاز به سرعت خریداری خواهند شد.

صادقی بابیان اینکه  یک حسینیه به مساحت 260 متر برای آقایان و یک زینبیه به مساحت 180 متر برای بانوان نیز در موکب در نظر گرفته شده، گفت: این دو محل نیازمند زیرانداز هستند که در این زمینه نیز باید مساعدت های لازم صورت بگیرد.

برچسب ها: ابوالحسن صادقی پور مسئول کمیته پشتیبانی ستاد اربعین شهرستان دزفول