کد خبر : ۲۲۱۴۶۲ تاریخ خبر: ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ ساعت ۰۸:۱۹

بزودی شاهد برخی تغییر و تحولات اساسی در شهرداری خواهیم بود
از گمانه زنی یک انتصاب تا تکذیب مدیر!

پس از انتشار خبر رفتن شهردار دزفول و تایید تلویحی برخی از اعضای شورای اسلامی شهر، روابط عمومی شهرداری دزفول طی پیامی دو خطی، انتصاب " محمدرضا کرمی نژاد" شهردار دزفول به سمت مدیریت آب و فاضلاب استان خوزستان راز لسان وی تکذیب کرد

 از گمانه زنی یک انتصاب تا تکذیب مدیر!

به گزارش خبر دز(دز ان ان)، پس از انتشار خبر رفتن شهردار دزفول و تایید تلویحی برخی از اعضای شورای اسلامی شهر، روابط عمومی شهرداری دزفول طی پیامی دو خطی، انتصاب " محمدرضا کرمی نژاد" شهردار دزفول به سمت مدیریت آب و فاضلاب استان خوزستان راز لسان وی تکذیب کرد، با توجه به تجارب و سابقه ی کاری کرمی نژاد، بهترین گزینه برای مدیریت آبفا خوزستان است، مشخص نیست با توجه به علاقمندی وی و شواهد و قرائن موجود دلیل تکذیب شتابزده این خبر چیست!؟
کما اینکه تعدادی از مسئولین ارشد شهرستان و استان و برخی مسئولین پایتخت نشین پیگیر انتصاب کرمی نژاد بعنوان مدیرعامل آب و فاضلاب استان خوزستان بوده اند.
خبر انتصاب کرمی نژاد در این سایت بعنوان مدیرعاملی آب و فاضلاب خوزستان صرفا با توجه به شواهد موجود درج گردیده و موضوع بعنوان پیش خبر و گمانه زنی جدی بیان شده و این مورد توسط تعدادی از افراد ذی صلاح تایید شده است، بدین ترتیب تکذیب و یا تایید آن محلی از اعراب ندارد، چون هنوز بطور رسمی از سوی سازمان مربوطه اطلاع رسانی نشده است.
لازم به یادآوری است تجزیه و تحلیل و گمانه زنی در خصوص مسائل مختلف ازجمله انتصابات مدیران، یکی از اجزای مهم فعالیت رسانه ها است.
حال باید دید این پارادوکس در روزهای آینده به کدام سمت چرخش دارد. بزودی شاهد برخی تغییر و تحولات اساسی در شهرداری خواهیم بود!

برچسب ها: شهردار دزفول آب و فاضلاب خوزستان شهرداری دزفول محمدرضا کرمی نژاد