کد خبر : ۲۲۲۴۱۳ تاریخ خبر: ۱۳۹۶/۰۳/۰۸ ساعت ۱۵:۵۳

پاسخ به هتاکی یک رسانه
شورای چهارم و شهردار در بدترین شرایط رکود و بی پولی کارهای عظیمی انجام داد /تصور می شود برخی شکست خوردگان شورا دست به انتحار رسانه ای زده اند

رسانه محلی و هتاک مشکل گشا، در مطلبی منکر تمامی کارهای مثبت شورا و شهرداری شده و بدترین کارنامه شورای چهارم را آوردن کرمی نژاد عنوان کرده و به تمسخر برخی از اعضای شهر پرداخته است.

 شورای چهارم و شهردار در بدترین شرایط رکود و بی پولی کارهای عظیمی انجام داد /تصور می شود برخی شکست خوردگان شورا دست به انتحار رسانه ای زده اند

به گزارش شبکه خبری دز بنقل ازدزآوان، رسانه اصولگرای مشکل گشا که در برنامه های چند رسانه ای  خود بارها حواشی ایجاد کرده،  اینبار نیز در یادداشتی ضمن اهانت به اعضای شورای چهارم تحت عنوان  همنشینی با افراد سودجو و منفعت طلب که در صورت عدم اثبات میتواند پیگیری حقوقی نیز برای این رسانه داشته باشد ،  به انتخاب شهردار پرتلاش دزفول توسط شورای چهارم انتقاد کرده است.

لازم به ذکر است که در ایام انتخابات شورای شهر مشخص شد از چه جریاناتی و از کدام ستادهای انتخابات  نامزدهای شورای که تبلیغات نجومی آنها کاملا مشخص است در این چند سال تغذیه مالی این رسانه تامین شده است.

اما در خصوص  اقدام و یادداشت این رسانه به اصطلاح طنز که متاسفانه در قالب طنز کارش تخریب و تفرقه شده باید توجه داشت شهرداری فعلی دزفول و شورای چهارم سوای اینکه نقدهایی به آنها وارد است اما در بدترین شرایط مالی تاریخ شهرداری به سر میبرد .

 رکود و بی پولی سراسری ، قطع اعتبارات  دولتی برای شورای چهارم (در حالی که شورای سوم ماهیانه از استانداری بودجه گرفته ) ، کاهش درآمد حاصل از مالیات بر ارزش افزوده و همچنین کاهش درآمد حاصل از ساخت و ساز که عمده ترین درآمد شهرداری است ، عمده دلایلی است که شهردار فعلی و شورای چهارم را با مشکلات بی سابقه مالی روبرو ساخته است .

اما با این وجود احداث بلوار ملاصدرا ، احداث بلوار شهید محمدی زاده ، احداث کمربندی غرب ، پروژه بزرگ تقاطع غیر همسطح فتح المبین علیرغم مشکلات موجود ، احداث بوستان بانوان در کوی سعدی ، بازسازی بوستان شیخ انصاری ، احداث پل های عابر پیاده در خیابان پر تردد فتح المبین از اقداماتی است که صورت گرفته اما به دلیل اینکه شهردار کرمی نژاد و اعضای شورای چهارم اهل جنجال رسانه ای نبوده و بوقچی و جارچی نداشته اند ، ظاهرا نگارنده مطلب و مدیرارسانه مشکل گشا  از این اقدامات بی اطلاع ماندا اند .

نکته دیگر اینکه رسانه ای که ادعای اصولگرایی دارد باید به اصول اخلاقی پایبند باشد .طنز با توهین و تهمت بسیار متفاوت است. به دوستان
توصیه میشود چند کتاب در خصوص کارهای طنز و تفاوت آن با توهین مطالعه کنند وگرنه ساخت برنامه های توهینی و یا تهمت زدن به شخصیتها و ایجاد یاس و ناامیدی و تفرقه از رسانه های بیگانه و معاند نیز بر می آید و کار سختی نیست.

بی انصافیست در خصوص  شهرداری که چهار سال خانواده خود را  رها کرده و  شب و روز تلاش میکند  و در بدترین شرایط مالی تاریخ شهرداری دزفول پروژه های عظیمی انجام داده اینگونه اظهار نظر شود و  به بهانه طنز نباید به انسانهای صالح تهمت زد.

همچنین بی انصافی است که نسبت به اعضای شورای چهارم که  متشکل از انسانهایی است که هر کدام در گذشته منسبهای مهمی داشته اند و در سلامت این افراد شکی نیست به آنها تهمت همنشینی با سودجویان و منفعت طلبان زد . حداقل از ماه مبارک رمضان خجالت بکشید.

در پایان به دوستانمان در رسانه مشکل گشا توصیه میکنیم کمی بر اصول و اخلاق پایبند بوده و به جای ایجاد یاس و نا امیدی و پاشیدن بذر تفرقه به دنبال ایجاد راهکارها و برنامه هایی جهت اعتلای نام دزفول باشند .

پا نوشت:
بقول جناب روحانی خطاب به منتقدان دلواپسی که بی انصافانه به دولت هجوم آورده بودند که:"آیا این دولت هیچ کار خوبی انجام نداده است که آن را عنوان کنید"
حال خطاب به مشکل گشا : آیا این شورا و شهرداری هیچ کار خوبی انجام نداده است که ازگفتن آن امتناع می ورزید؟!
گمان می رود سروران شکست خورده تان در انتخابات شوراهای اسلامی ، توسط شماها دست به انتحار رسانه ای بر علیه همکارانشان در شورا و شخص شهردار زده اند، چرا که در طی این چهار سال حملات و تک آنها توسط دفاع سایبری ناکام مانده است!
به هر تقدیر مردم خود شاهد و ناظر تمامی زحمات تک تک اعضای شورای چهارم و شهرداردزفول هستند وآراء به صندوق ریخته شده گواه این مدعاست.
اگر اعضایی که به استیضاح شهردار رای نداده اند بقول برخی خائن  و بقول شماها وقتگذران هستند، هیچگاه مردم به آنها رای بالایی نمیداند!
وقتگذران و خائنین کسانی هستند که با تهمت و افتراو یا تشویش و کارشکنی های مختلف نسبت به موکلین و خادمین مردم قصد حذف آنها را داشته و دارند از مردم سیلی خوردند و یا از ترس سیلی خوردن فرار را بر قرار ترجیح دادند!
لذا از این رسانه ی باسابقه و پرمخاطب، ضمن تبریک به اعضای جدید شورای پنجم و آرزوی موفقیت برای آنها دو توصیه مشفقانه داریم.
اول آنکه پاسدار قانون و منافع مردم باشید.
دوم برای انتخاب شهردار تعجیل ننموده و با فکر، دقت و اندیشه آزاد و بدور از سهم خواهی و سیاسی کاری عمل نمایید. و پس از انتخاب ، بجای مچگیری و حاشیه سازی از وی و نیروهای تحت امرش ، دستگیری و حمایت نمایید تا روند توسعه و شکوفایی شهر با وقفه و مشکل مواجه نشود.

برچسب ها: مشکل گشا شورای شهر دزفول