کد خبر : ۲۲۱۴۴۲ تاریخ خبر: ۱۳۹۵/۰۷/۱۱ ساعت ۲۰:۳۷

به منظور راه اندازی کلانتری 19 در مناطق محروم
ساختمان بازارچه معلم شهرداری دزفول به نیروی انتظامی واگذار شد

رئیس شورای شهر دزفول گفت: به منظور راه اندازی کلانتری 19 در مناطق محروم ولی آباد و مدرس، ساختمان بازارچه معلم شهرداری دزفول به نیروی انتظامی واگذار شد.

 ساختمان بازارچه معلم شهرداری دزفول به نیروی انتظامی واگذار شد

به گزارش خبرنگار شبکه خبری دز(دز ان ان)، عظیم سرافراز عصر امروز یکشنبه  درجلسه رسمی شورای اسلامی شهر دزفول با اشاره به فرارسیدن هفته ناجا، اظهار کرد: نیروهای انتظامی دزفول شبانه روز درراستای ایجاد و حفظ نظم و امنیت در سطح شهرستان تلاش کرده و به برخورد با مخلان نظم و امنیت پرداخته اند که جای تقدیر دارد.

وی با اشاره به کمبود امکانات و نیروی انسانی در فرماندهی انتظامی دزفول، افزود: با توجه به بزرگی و گستردگی شهرستان، امنیت و آرامش مردم به تنهایی توسط نیروی انتظامی  حاصل نمی شود بنابراین می طلبد که مردم و دستگاه های مختلف دزفول نیز وظیفه خود را در راستای تامین و تولید امنیت همپای نیروی انتظامی ایفا کنند.

رئیس شورای اسلامی شهر دزفول وجود امنیت نسبی را زمینه ساز افزایش ورود سرمایه گذاران در سطح شهرستان دانست و گفت: قطعا اقدامات موثر نیروی انتظامی باعث افزایش حضور سرمایه گذاران در دزفول شده بنابراین با توجه به این مهم، همه ما باید این نهاد را در راستای توسعه و حفظ امنیت پایدار همراهی کنیم و از هیچ تلاشی فروگذار نباشيم.

سرافراز درخصوص مطالبه فرمانده نیروی انتظامی شهرستان  مبنی بر مساعدت شهرداری برای راه اندازی کلانتری 19 برای تحت پوشش قرار دادن مناطق محروم مدرس، طالقانی و ولی آباد، عنوان کرد: به مناسبت هفته نیروی انتظامی و به منظور تکریم این نهاد، شهرداری دزفول لایحه ای برای راه اندازی این کلانتری به شورای شهر ارسال کرده است.

وی ادامه داد: براساس این لایحه شهرداری پیشنهاد داده که ساختمان بازارچه واقع در انتهای بلوار معلم به صورت استیجاری در اختیار نیروی انتظامی شهرستان قرار بگیرد.

رئیس شورای اسلامی شهر دزفول بااشاره به درخواست های مکرر اهالی مناطق محروم و پرجمعیت ولی آباد و مدرس برای احداث کلانتری و رفع ناهنجاری ها، ایجاد امنیت و افزایش نظم اجتماعی دراین مناطق را ضروری دانست.

به گزارش دز ان ان، درپایان این جلسه با رأی مثبت تمام اعضای شورای شهر، مصوب شد تا ساختمان بازارچه واقع در انتهای کوی معلم دزفول با مساحت 570 متر مربع به منظور راه اندازی کلانتری 19 برای تحت پوشش قرار دادن مناطق ولی آباد، مدرس و کوی آیت الله طالقانی طی قراردادی 5 ساله به نیروی انتظامی شهرستان اجاره داده شود.

براساس این مصوبه، نیروی انتظامی دزفول موظف است در اسرع وقت به بازسازی، تجهیز امکانات و راه اندازی این کلانتری مطابق با نیازها بپردازد.
در این جلسه سرهنگ علی الهامي فرمانده نیروی انتظامی دزفول حضور داشت که درپایان ازسوی ریاست شورای شهر با اهدای لوح و هدیه ای از زحمات وی تقدیر بعمل آمد.

برچسب ها: عظیم سرافراز رئیس شورای اسلامی شهر دزفول راه اندازی کلانتری 19