کد خبر : ۲۲۰۲۲۴ تاریخ خبر: ۱۳۹۵/۰۲/۰۷ ساعت ۰۷:۱۵

شهردار دزفول
پارك محله "كوره میلیونی" در دزفول احداث می‌شود

شهردار دزفول: به منظور افزايش فضاي سبز شهري و فراهم آوردن مكاني جهت تفريح و استراحت شهروندان پارك محله اي" كوره ميليوني" در حال ساخت و آماده سازي است.

 پارك محله

به گزارش خبرنگار شبکه خبری دز(دز ان ان) "محمدرضا کرمی‌نژاد" با اعلام اين خبر گفت: كوره هافمن(ميليوني) از آثاري است كه در سال 1381 با شماره 7099 ثبت ملي شده بود؛ اما به علت مساعد نبودن دسترسي تقريبا كسي از آن بازديد نمي كرد. با نظر كارشناسان  پروژه یک پارك در شمال غربي اين اثر تاريخي تعریف شد كه هم اكنون اين پروژه در حال اجرا است.
وی ادامه داد: با بهره برداري از اين پارك علاوه بر استفاده شهروندان از آن دسترسي و بازديد از اين اثر تاريخي به سهولت امكانپذير می شود.
شهردار دزفول تصريح كرد: اين پروژه زير نظر شهرداري منطقه يك در مساحتي بالغ  بر4هزار و  643 متر مربع در حال انجام است و اعتبار در نظر گرفته شده براي آن سه ميليارد ريال است كه از اعتبارات جاري شهرداري دزفول تأمين شده است.
کرمی‌نژاد در خصوص زمان افتتاح و بهره برداري از اين پارك محله گفت: با توجه به روند كار اميدواريم اين پروژه تا پايان ارديبهشت به مراحل نهايي رسيده و به مناسبت چهارم خرداد روز مقاومت و پايداري"روز دزفول"‌ افتتاح و مورد بهره برداري قرار گيرد.

برچسب ها: شهردار دزفول محمدرضا کرمی‌نژاد کرمی‌نژاد كوره میلیونی