کد خبر : ۲۲۰۶۸۱ تاریخ خبر: ۱۳۹۵/۰۳/۱۷ ساعت ۲۱:۱۳

با حضور مردم شهیدپرور شهرستان دزفول
چهارمین شهید مدافع حرم دزفول تشییع شد

پیکر پاک "محمد زلقي" چهارمین شهید مدافع حرم دزفول عصر امروز با حضور مردم و مسئولان تشییع و به خاک سپرده شد.

 چهارمین شهید مدافع حرم دزفول تشییع  شد

به گزارش خبرنگار شبکه خبری دز(دز ان ان)، پاسدار "محمدزلقی" از پیشکسوتان جهاد و ایثار شهرستان دزفول درراه دفاع ازحرم اهل بیت (ع)و درنبرد با تروریست های کوردل درسوریه طی روزهای گذشته به درجه رفیع شهادت رسید.
این شهید والامقام که در هشت سال دفاع مقدس  حضور داشته و جانباز نیز بوده در سال های گذشته بازنشسته شده  اما این فرد انقلابی با عشق به ائمه اطهار  چند ماهی بود که برای دفاع از حرم عقیله بنی هاشم در سوریه به جنگ با دشمن رفت و سرانجام به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
پیکر پاک این شهید شب گذشته ازطریق فرودگاه و درمیان استقبال بی نظیر مردم ولایت مدار دزفول وارد این شهر شد.
صبح امروز دوشنبه نیز آیین وداع با پیکر پاک این شهید والامقام از آستانه متبرکه سبزقبا (ع) با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان برگزار شد.
سرانجام پیکر پاک چهارمین شهید مدافع حرم دزفول یعنی شهید " محمد زلقي " عصر امروز  ساعت 17  از درب منزل اين شهید واقع در بلوار دارالمومنین تقاطع خیابان عقیق جنب دبستان رازی به سمت روستای سربیشه که زادگاه وی بود برگزار شد.
این مراسم تشییع و خاکسپاري با استقبال بی نظیر مردم دزفول و مسئولان این شهرستان مواجه شد ضمن اینکه نماز این شهید توسط آیت الله حیدری در مقابل منزل شهید زلقي اقامه شد.
به دلیل طولانی بودن مسیر تشییع تا محل خاکسپاری، شهرداری دزفول با 15 دستگاه اتوبوس کار انتقال مردم از دزفول به روستای سبزآب سربيشه را برعهده داشت.
مجلس بزرگداشت شهیدمحمدزلقی امشب ازساعت21 الی23درمسجدشهیدتوتونچی دزفول  برگزارخواهد شد.
به گزارش دز ان ان،چهارمین شهید مدافع حرم دزفول از پاسداران بازنشسته تیپ پیاده حضرت مهدی و از رزمندگان و پیشکسوتان هشت سال دفاع مقدس بود.
شهید امیر علی هیودی، شهید سید مجتبی ابوالقاسمی و شهید علیرضا حاجیوند قیاسی سه شهید مدافع حرم شهرستان دزفول هستند که پیش از این در دفاع از حریم اهل بیت(ع) به درجه رفیع شهادت نائل آمده اند.

برچسب ها: شهید مدافع حرم شهید محمد زلقی چهارمین شهید دزفول مدافع حرم