کد خبر : ۲۲۰۵۴۶ تاریخ خبر: ۱۳۹۵/۰۳/۰۴ ساعت ۲۱:۲۳

امام جمعه دزفول:
اجازه ندهید که این همه عظمت، صلابت و شکوه مردم دزفول قهرمان در گذر زمان کمرنگ شود

در آن زمان مرحوم قاضی امام جمعه سابق دزفول که یک پیر بسیجی به تمام معنا بود در اوج حملات دشمن در شهر ماند و اسوه مقاومت و استقامت لقب گرفت و زمانی که رزمندگان از عملیات غرورآفرین فتح المبین بازگشتند از سوی امام راحل بر دستان آنها بوسه زده شد.

 اجازه ندهید که این همه عظمت، صلابت و شکوه مردم دزفول قهرمان در گذر زمان کمرنگ شود

به گزارش خبرنگار شبکه خبری دز(دز ان ان)، حجت الاسلام سید محمدعلی قاضی دزفولی عصر امروز سه شنبه در همایش بزرگ «چهارم خرداد، روز مقاومت مردم دزفول» که با حضور مسئولان لشکری و کشوری و قشرهای مختلف مردم در محل مصلای امام علی این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: باید درود فرستاد بر مردمی که با ایثار و از خودگذشتگی عظمت و بزرگی چهارم خرداد را خلق کردند.
وی افزود: همچنین باید درود فرستاد بر خانواده شهدا، جانبازان، ایثارگران و بسیجیان و همه اقشار مردمی که شعر مقاومت و پایداری را در دزفول قهرمان سرودند.
امام جمعه دزفول با اشاره به اینکه حضرت امام، دزفول را سرزمین افتخارات نامیدند، گفت: دزفول توانست در هشت سال دفاع مقدس به تنهایی یک لشکر کامل را برای مقابله با متجاوزان تشکیل دهد و ۶ فرمانده لشکر خود را نیز در راه اسلام تقدیم کرد.
قاضی دزفولی با بیان اینکه دزفول در ایام جنگ توانست ۱۷۶ موشک دوربرد زمین به زمین، هزاران بمب و ده ها و صدها راکت را تحمل کند و خم به ابرو نیاورد، افزود: دزفول با فرزندان دلیر خود و با جوانان و نوجوانان ذخیره سپاهش در آن زمان که هنوز بسیج تشکیل نشده بود با دستان خالی و تنها با استفاده از سلاح «ژ ۳» با دو سپاه مجهز خود از جمله تیپ ۱۰ زرهی، دشمن را در خاک کرخه زمین گیر کرد.

وی خطاب به مهمان ویژه این مراسم از جمله سردار محمدرضا نقدی گفت: امروز هر چه از دزفول بگویند کم است و نمی توانند حق این شهر را ادا کنند چرا که امام خمینی(ره) فرمودند که «دزفولی ها در آزمون خود سربلند بیرون آمده اند».
امام جمعه دزفول همچنین عنوان کرد: در آن زمان مرحوم قاضی امام جمعه سابق دزفول که یک پیر بسیجی به تمام معنا بود در اوج حملات دشمن در شهر ماند و اسوه مقاومت و استقامت لقب گرفت و زمانی که رزمندگان از عملیات غرورآفرین فتح المبین بازگشتند از سوی امام راحل بر دستان آنها بوسه زده شد.

قاضی دزفولی، خطاب به مسئولان کشوری تصریح کرد: اجازه ندهید که این همه عظمت، صلابت و شکوه مردم دزفول قهرمان و خوزستان دلاور در گذر زمان کمرنگ و محو شود و دشمن بتواند نعمت بی بدیل فرهنگ شهادت، ایثار و مقاومت را از ملت ما بگیرد.
وی در پایان، فرهنگ مقاومت را تنها کلید حل مشکلات در برابر زیاده خواهی های دشمن برشمرد و از تمامی مسئولان شهری و دست اندرکاران برگزاری این همایش بزرگ تقدیر کرد.
به گزارش خبرنگار دز ان ان، در همایش بزرگداشت روز مقاومت و پایداری مردم دزفول علاوه بر سردار نقدی، سردار شاهوارپور فرمانده سپاه خوزستان، سردار رجبی فرمانده تیپ مردم پایه حضرت مهدی(عج) و سایر مسئولان شهرستان نیز حضور داشتند.

برچسب ها: امام جمعه دزفول حجت الاسلام سید محمدعلی قاضی دزفولی دزفول روز دزفول چهارم خرداد