کد خبر : ۲۲۲۲۶۰ تاریخ خبر: ۱۳۹۶/۰۱/۰۵ ساعت ۲۲:۲۳

معاون عمرانی فرماندار ویژه شهرستان دزفول خبر داد:
بزودی عملیات بهسازی و تعریض جاده محمد ابن جعفر طیار آغاز میشود

به گزارش شبکه خبری دز (دز ان ان) معاون عمرانی فرماندار ویژه شهرستان دزفول از آغاز عملیات بهسازی و تعریض جاده محمد بن جعفر طیار بعد از تعطیلات نوروزی خبر داد.

 بزودی عملیات بهسازی و تعریض جاده محمد ابن جعفر طیار آغاز میشود

به گزارش شبکه خبری دز (دز ان ان) معاون عمرانی فرماندار ویژه شهرستان دزفول در پاسخ به پرسش خبرنگار ما در خصوص پیگیری های انجام شده جهت بهسازی و تعریض جاده محمد بن جعفر طیار (ع) گفت: با هدف کاهش تصادفات و سهولت تردد وسایل نقلیه در محور جاده دزفول به شهرک محمد بن جعفر طیار عملیات بهسازی آن در دو فاز پس از پایان تعطیلات نوروزی (15 فروردین) آغاز میشود.

"عبدالحسین پوررکنی" مدت زمان پیش بینی شده برای انجام پروژه را 6 ماه عنوان کرد و گفت فاز اول پروژه شامل تعریض،لکه گیری و روکش آسفالت به عرض 16/5 متر و به طول 1200 متر میباشد و فاز دوم پروژه به عرض 11/5 متر و به طول 2 کیلومتر که در گذشته تعریض شده است ، لکه گیری و آسفالت خواهد شد.

معاون عمرانی فرماندار ویژه شهرستان دزفول ادامه داد: اعتبار انجام این پروژه 20 میلیارد ریال میباشد که کارفر انجام پروژه اداره راه و شهرسازی استان خوزستان و پیمانکار مجری طرح سازمان عمران شهرداری دزفول میباشد.

"پوررکنی" یادآور شد: این پروژه جز آخرین تصمیمات اداره راه و شهرسازی استان خوزستان در پایان سال گذشته میباشد که به دلیل عملیات خاکی زیاد (شانه طرفین جاده) و همچنین سفرهای نوروزی شروع آن به بعد از تعطیلات عید نوروز موکول شد.

وی در پایان افزود: امیدواریم با تلاش های پیمانکار و کارفری پروژه ، سریع تر از زمان پیش بینی شده عملیات بهسازی و تعریض جاده محمد بن جعفر طیار (ع)  به اتمام و به بهره برداری برسد.

برچسب ها: عبدالحسین پوررکنی معاون عمرانی فرماندار ویژه شهرستان دزفول جاده محمد جعفر طیار