کد خبر : ۲۲۲۵۳۲ تاریخ خبر: ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ ساعت ۱۶:۱۶


ادامه بررسی گزینه‌های شهرداری دزفول به فردا موكول شد

پس از جلسه امروز شوراي شهر و بررسي برنامه هاي "محمدعلي دوايي" به عنوان يكي از گزينه هاي شهرداري؛ "حسن نبوتي" و "محمودرضا شيرازي"، ٢ گزینه ديگر شهرداری دزفول، فردا جهت ارائه برنامه های خود در شورا حضور پيدا مي كنند.

 ادامه بررسی گزینه‌های شهرداری دزفول به فردا موكول شد

به گزارش شبکه خبری دز(دز ان ان) صبح امروز (پنج شنبه ٢شهريور) در جلسه بررسی گزینه های شهرداری دزفول محمدعلی دوایی فر یکی از چهار گزینه شهرداری دزفول جهت ارائه برنامه هاي خود به شورا آمد و پاسخگوی سوالات اعضای شورای شهر برای گرفتن رای اعتماد بود.

در ادامه پس از تماس هاي "عظیم سرافراز" رئیس شورا، محمودرضا شیرازی با ارسال پیامي به وي، انصراف خود از حضور در جلسه شورا را اعلام كرد. اما چمن آرا و آستی طبق حق قانونی خود اصرار بر حضور و ارائه برنامه‌های گزینه پیشنهادی خود یعنی "محمودرضا شیرازی" داشتند؛ كه اصرار آنها باعث شد طبق اعلام ریاست شورا فردا جمعه ساعت ۱۰ صبح با حضور اين گزينه در صحن شورا برنامه ها و اهداف وي مورد بررسي قرار گيرد.

گزینه ديگر شورا برای شهرداری دزفول " حسن نبوتی" بود که پيش از اين انصراف خود را اعلام کرده بود اما به پیشنهاد چند عضو شورا از او نیز دعوت شد تا فردا جهت ارائه برنامه هایش در صحن علنی شورای اسلامی شهر دزفول حضور پيدا كند.

"محمدرضا کرمی‌نژاد" نامزد بعدي شهرداري هم شب گذشته پس از تماس رئیس شورا اعلام کرد به دلیل اینکه رای اعضا از هم اكنون مشخص است؛ ضرورتی بر حضور در این جلسه نمي بينم.

در هر حال، شواري شهر بعد از بررسي گزينه هاي موجود مي بايست تا فردا رأي گيري نهايي را انجام داده و شهردار دزفول را انتخاب كند.

امروز همچنين در پايان جلسه، به دلیل اهمیت نقش شهرداری و مشخص نبودن شهردار؛ با رای گیری اعضاي شورا، "ایمان کناری" به طور موقت و تا صدور حكم نهايي شهردار انتخابي، به عنوان سرپرست شهرداري دزفول انتخاب شد.

برچسب ها: شهرداری دزفول شهردار دزفول محمدعلی دوایی فر محمودرضا شیرازی حسن نبوتی محمدرضا کرمی نژاد