کد خبر : ۲۲۲۵۱۰ تاریخ خبر: ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ ساعت ۰۱:۵۲

گفت‌وگو با سرهنگ الهامی پیرامون درگیری‌های مقابل فرمانداری دزفول
هفت نفر از نیروی انتظامی زخمی شدند/ تجمع غیرقانونی بود/ به خاطر مسائل پیش آمده عذرخواهی می‌کنم

بنده به عنوان مسئول نیروی انتظامی از حادثه ایی که اتفاق افتاد از مردم عذرخواهی می کنم و نباید این مورد در شهر و کشور و نظام ما اتفاق می افتاد، ان شاءالله مقامات قضایی با مسببان اصلی حادثه برخورد میکنند

  هفت نفر از نیروی انتظامی زخمی شدند/ تجمع غیرقانونی بود/  به خاطر مسائل پیش آمده عذرخواهی می‌کنم

به گزارش شبکه خبری دز(دز ان ان) به نقل از دزمهراب صبح امروز صدها نفر از مردم دزفول در اعتراض به انتقال آب به اندیمشک در مقابل فرمانداری دزفول تجمع کردند که متاسفانه در پایان به تشنج و درگیری با پلیس انجامید.

فرمانده انتظامی دزفول در این باره گفت: امام جمعه دزفول در نماز جمعه گفته بودند که نباید برای مطالبات از طریق تجمع استفاده کنید چرا که دشمن از آن بهره برداری می کند.

 سرهنگ علی الهامی افزود: امروز  عده ایی تجمع کرده بوده اند، متاسفانه فضای مجازی برای خیلی از افراد سیاسی آلت دستی شده تا با انتقال اخبار ناصحیح کلاه بر سر مردم بگذارند در صورتی که اگر واقعیت را به مردم می گفتند این اتفاق نمی افتاد.

 وی با بیان اینکه برقراری نظم امنیت در هر شهر بر عهده نیروی انتظامی است، تصریح کرد: نیروی انتظامی با توجه به اینکه این تجمع غیر قانونی بوده مردم را از همان ابتدا دعوت به آرامش کرده بود تا صحنه را ترک کنند ضمن اینکه دادستان محترم نیز از قبل این دستور دعوت به آرامش را داده بودند.
فرمانده انتظامی دزفول ادامه داد: نیروی انتظامی پس از دعوت به آرامش از مردم خواست تا صحنه را ترک کنند ولی متاسفانه عده ایی در مقابل نیروی انتظامی و مقامات قضایی مقاومت کردند و این عده کم با نیروی انتظامی درگیر شدند و نیروی انتظامی نیز مقابله کرد، هرچند که شاید اگر از زاویه دیگری شروع میکردیم این تقابل نیز به وجود نمی آمد.

 سرهنگ الهامی نیروی انتظامی را خادم، خدمت گذار و نوکر مردم عنوان کرد و اظهار داشت: در پایان مجموعا 21 نفر بازداشت شده اند و طبق مشاهدات عینی تنها یک نفر از مردم زخمی شده بود ولی حدود 7 نفر از مامورین ما زخمی شده بودند ضمن اینکه دادستان محترم در حال رسیدگی است و افراد بازداشت شده با تشخیص مقام قضایی  با ضمانت آزاد میشوند.
فرمانده انتظامی شهرستان دزفول در پایان گفت: بنده به عنوان مسئول نیروی انتظامی از حادثه ایی که اتفاق افتاد از مردم عذرخواهی می کنم و نباید این مورد در شهر و کشور و نظام ما اتفاق می افتاد، ان شاءالله مقامات قضایی با مسببان اصلی حادثه برخورد میکنند

برچسب ها: سرهنگ علی الهامی