کد خبر : ۲۲۲۲۳۸ تاریخ خبر: ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ ساعت ۱۶:۲۳

نشريه پلاك:
تضاد سخنان مسئولان به دزفول هم سرایت کرد!

 تضاد سخنان مسئولان به دزفول هم سرایت کرد!

1- فریدون روغنی زادگان رئیس عمران و برنامه ریزی فرمانداری ویژه دزفول طی صحبت هایی در جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان دزفول بعداز ظهر روز شنبه(21 اسفند) با موضوع تعطیلات نوروزی و چهارشنبه آخر سال در محل فرمانداری ویژه این شهرستان برگزار شد،گفت:«سال گذشته شهرداری ها اقدام به برپایی نمایشگاه صنایع دستی در چهار راه آوج کردند که این تجربه ایی خیلی بدی برای ما بود، زیرا مسائل غیرقابل پیش بینی رخ داد و مسیر در این شریان اصلی مسدود شده بود.»

2- حبیب اله آصفی پیش از ظهر روز دوشنبه(23 اسفند) در جلسه ستاد نوروزی شهرستان دزفول: شهرداری های شهرهای اقماری ، پلیس راه و اداره راه نیز باید در جهت رفع موانع و مشکلات ترافیکی سیاه چادرها همکاری کنند تا در نوروز ۹۶ بتوانیم افزایش چند برابری این سیاه چادر ها را به ویژه در ۴ راه آوج داشته باشیم.

# پلاک: بلاخره تجربه خیلی بدی بود و یا تجربه خوبی؟ معاون درست می گوید یا فرماندار؟! یا این سخنان کشکی است-بلاخره کشک هم از تولیدات محلی است- این همه تاکید برای برپایی سیاه چادر واقعا دلسوزی برای صنایع دستی شهرستان است(بویژه عشایر) یا خدای ناکرده رو کم کنی و تسویه های سیاسی؟! به ویژه بعد از اعتراض امام جمعه؟! راستی رقص محلی هم جز صنایع دستی است ؟!
اگر درد مسئولان، صنایع است لطف کنند که بفرمایند اقدامات موثر برای معرفی صنایع دستی شهرستان و ارائه به بازار کشوری و حمایت از فعالان در این عرصه چه بوده است؟!

حالا که اینقدر چهارراه آوج برای آقایان مهم شده است،داستان ساخت پل این چهارراه چه شد؟! به تاریخ پیوست؟!
#نکته اخلاقی:لجاجتها و سیاسی بازیها کمر یک شهر و ملتی را می شکند!
(خبرنامه پلاک)

برچسب ها: پلاك دزفول نشريه پلاك