کد خبر : ۲۲۰۶۲۳ تاریخ خبر: ۱۳۹۵/۰۳/۱۱ ساعت ۱۶:۴۰

امام جمعه دزفول:
دزفول ظرفیت جهانی شدن را دارد/ مسئولان همت کنند

امام جمعه دزفول گفت: ازاین پس ما باید جهانی فکر کنیم و به دنبال درخشیدن در دنیا باشیم و قطعا این استعداد و ظرفیت در دزفول وجود دارد که امیدوار هستیم با همت مسئولان و مردم بتوانیم این راه را طي کرده و به موفقیت برسیم.

 دزفول ظرفیت جهانی شدن را دارد/ مسئولان همت کنند

به گزارش خبرنگار شبکه خبری دز(دز ان ان)، حجت الاسلام سید محمدعلی قاضی دزفولی ظهر امروز سه شنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش دزفول که در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: کسب رتبه اول کشوری توسط مرکز دارالقران دزفول افتخاری بر تارک این شهر است و آقای اسفنده مدیر این مرکز نیز قطعا یکی از سرمایه های قرآنی شهرستان محسوب می شود و امیدوار هستیم این ظرفیت ها همچنان برای شهر پویا، بالنده و تداوم دار باشند.

وی همچنین با تقدیر از بانو منصوره منصوری برای کسب رتبه اول مقاله در کشور و قهرمانی تیم فوتسال بانوان شهرداری دزفول در مسابقات لیگ دسته یک کشور آنها را افتخارات بزرگی برای دزفول برشمرد.

امام جمعه دزفول بابیان اینکه خیرین دزفولی همواره چشمه های جوشان علم را یاری می کنند، این افراد نیکوکار را امتیازی برای دزفول برشمرد که از کار خیر آنها دزفول همیشه سربلند و خوش آوازه بوده است.

قاضی دزفولی با تاکید بر اینکه همدلی و همراهی عوامل آموزش و پرورش دزفول در جهت پیشبرد اهداف باید ادامه دار باشد، افزود: کمک های مالی به آموزش پرورش هزینه نیستند بلکه سرمایه گذاری هستند چرا که یکی از زیباترین و پوياترين حرکات از جامعه در آموزش و پرورش آن جامعه شکل می گیرد و برترین شاخص بالندگی هر جامعه را نیز می توان از عملکرد آموزش و پرورش آن دریافت.

وی با بیان اینکه دزفول سابقه زیادی در موفقیت دانش آموزانش در راهیابی به مراکز علمی برتر دارد که این میراث گرانبها باید حفظ شود، افزود: باید بابرنامه ریزی های درست این جایگاه و منزلت دزفول علاوه بر حفظ شدن ارتقا نیز پیدا کند.

قاضی دزفولی با تاکید براینکه همه ما مسئولان در دزفول مکلف هستیم تا از آموزش و پرورش حمایت کنیم، عنوان کرد: آموزش و پرورش دزفول برای تداوم موفقيت باید اساس کار خود را بر شایسته سالاری بگذارد و در تمام قسمت های این اداره از بهترین و شایسته ترین افراد استفاده شود.

وی درادامه با بیان اینکه دزفول در مراسمات چهارم خرداد خوش درخشید، یادآور شد: ازاین پس ما باید جهانی فکر کنیم و به دنبال درخشیدن در دنیا باشیم و قطعا این استعداد و ظرفیت در دزفول وجود دارد که امیدوار هستیم با همت مسئولان و مردم بتوانیم این راه را طي کرده و به موفقیت برسیم.

امام جمعه دزفول همچنین با ضروری شمردن توجه به مناطق محروم شهرستان، اظهار کرد: مناطق محروم دزفول تنها محدود به احمد فداله و مناطق صعب العبور نیست بلکه در همین بخش مرکزی و چغامیش دزفول نیزروستاهای بسيار محرومی وجود دارد که به عنوان مثال قدمت یکی از مدارس موجود در روستای بنه عیسی واقع در بخش چغاميش بیش از ۵۰ سال بود.

قاضی دزفولی در پایان گفت: طرح بنیاد برکت فرصت خوبی است تا ازطریق آن توجه و رسیدگی بیشتری به مناطق محروم و روستایی دزفول به ویژه بخش مرکزی و چغاميش به ویژه در بحث آموزش و پرورش و ایجاد و تجهیز آموزشگاه های این مناطق داشته باشیم.

برچسب ها: امام جمعه دزفول حجت الاسلام سید محمدعلی قاضی دزفولی