کد خبر : ۲۲۲۵۹۵ تاریخ خبر: ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ ساعت ۱۶:۲۰

نگاهی به سخنان اخیر فرماندار دزفول
جناب آصفی! چرا مردم حلاوت 35 تریلیون سرمایه‌ای که به گفته خودتان برای چرخش چرخ اشتغال دزفول آورده اید؛ نمی چشند؟!

چرا هنوز پس از گذشت بیش از 4 سال از حضور شما بعنوان مدیر ارشد دولت، شاخص اشتغال در شهرستان دزفول هنوز پایین است؟

 جناب آصفی! چرا مردم حلاوت 35 تریلیون سرمایه‌ای که به گفته خودتان برای چرخش چرخ اشتغال دزفول آورده اید؛ نمی چشند؟!

به گزارش شبکه خبری دز(دز ان ان)، روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان دزفول از قول "حبیب الله آصفی" اعلام کرده: "دزفول علیرغم ظاهر آراسته ، دردهای بی درمان متعدد و تلخی دارد که خیلی ها در داخل این شهرستان نمی خواهند آن هارا بپذیرند."

جناب آصفی بارها و بارها اعلام کرده ایم که این خائنین به مردم را معرفی و رسوا کنید!، اگر هست بگوید! اگر نیست پس اذهان عمومی را مشوش نفرمایید!

جنابعالی گفته اید: "شاخص های توسعه دزفول از تمام استان عقب تر است." یعنی در این چهار سال و اندی و با این حجم سرمایه ای که به قول خودتان به این شهر آوردید هنوز شاخص توسعه ثابت مانده و بالا نرفته است؟!...
ریاست محترم شورای تامین شهرستان دزفول، شما گفته اید: «در دزفول با اختلاف سلیقه ای روبرو هستیم بطوری که برخی افراد در دزفول با فعالیت های عمرانی و اقتصادی و سرمایه گذاری مخالفت کرده و بعضا در روند اجرای طرح ها سنگ اندازی می کنند.» (این دیگه ازون حرفاست جناب آصفی)، بازهم تاکید میکنم شما مدیر ارشد دولت در شهرستان هستند، اگر واقعا همچین افرادی هستند و تا کنون دستشان کوتاه نشده شما مقصرید!؟

جناب فرماندار ویژه، شما بیان داشته اید: «نباید مخالفت شخصی عده ای با فرماندار باعث زیر سوال بردن اشتغال و اقدامات انجام شده در حوزه سرمایه گذاری دزفول طی سال های اخیر شود» شما هیچ نوع نقدی را از خود و حتی اطرافیانتان را برنمی تابید و با هر نقد و مطلبی تفسیر به رای نموده و رسانه ها را متهم به تشویش اذهان عمومی می کنید! و به مراجع قضایی می کشانید!

معاون محترم استاندار! روی کاغذ و بیلبورد های تبلیغاتی نوشتن در خصوص مجوز نیروگاه، پالایشگاه، گاوداری و...با سرمایه هایی که هنوز معلوم نیست چگونه و در کجا هستند آسان است اما مردم میخواهند بدانند این سرمایه های نجومی که در توان درج در ماشین حساب نگارنده نیست، کجا هستند و از چه منبع و یا سرمایه گذارانی تامین شده اند؟

امیدواهی دادن و ایجاد توقع با دادن وعده های دور از دسترس (باتوجه به وضعیت نامناسب اقتصادی موجود کشور که قطعا دزفول نیز از آن متاثر است) برای مردم خصوصا جوانان "سم" است و می تواند در صورت عدم تحقق این وعده ها موجب دلسردی و حتی بدبینی مردم نسبت به دولت تدبیر و امید و حتی خدایی ناکرده نسبت به نظام شود.

شما همیشه اظهارداشته اید: «یکی از مهمترين دلایل ایجادبحران های اجتماعی در دزفول کمبوداشتغال و بیکاری است که باعث روی آوردن به ناهنجاری ، بزهکاری و بسیاری دیگر از تلخی ها شده است.» طبق آمار رسمی که اعلام شده ، در آبان 96 سال جاری نرخ بیکاری دزفول 15.2 است که با این حجم سرمایه ترلیونی ظاهرا بایستی رشد اقتصادی دزفول بالای 10 بوده و آمار اشتغال صفر و حتی منفی باشد و می بایست کمبود نیروی کارمان را از شهرها و استانهای دیگر تامین کنیم!

بهرحال در دزفول اداره تولیدآمار بازنکرده ایم، مردم به یک چهارم(25%) کل این سرمایه گذاری ادعا شده راضی هستند اگر محقق شود و امیدواریم چنین شود!

شبکه خبری دز این آمادگی را دارد تا نظرسنجی علمی و بصورت ویژه و میدانی از اقدامات جنابعالی و همکارانتان در حوزه سرمایه گذاری از مردم انجام داده و نتیجه را به مردم منعکس کند!

 

برچسب ها: فرماندار دزفول حبیب الله آصفی