کد خبر : ۲۲۲۶۵۴ تاریخ خبر: ۱۳۹۷/۰۹/۰۶

با حضور مسئولین شهری
بهره برداری از ناوگان جدید حمل و نقل عمومی و خدمات شهری دزفول

شهردار دزفول گفت: برای نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی و خدمات شهری دزفول 45 میلیارد ریال هزینه شده است.

 بهره برداری از ناوگان جدید حمل و نقل عمومی و خدمات شهری دزفول

به گزارش دز ان ان، محمدعلی دوایی فر روز سه شنبه در آئین بهره برداری از ناوگان حمل و نقل شهری دزفول افزود: با وجود مشکلات اقتصادی و در شرایط قطع یارانه دولتی 15 دستگاه مینی بوس دو درب، چهار دستگاه تاکسی شهری برلیانس، 2 دستگاه خودروی 6 تن کمپرسی و یک دستگاه خودروی خط کشی معابر به مبلغ 45 میلیارد ریال خریداری کردیم.
وی با بیان اینکه ناوگان حمل و نقل شهری دزفول از سال ها پیش نوسازی نشده بود، اظهار امیدواری کرد با بهره برداری از این خودروها شاهد خدمات رسانی بهتر به شهروندان باشیم.
شهردار دزفول از شهروندان درخواست کرد با توجه به قیمت بالای خودروهای خریداری شده با نگهبانی مناسب و بهره برداری خوب بیشترین بهره وری را از آنها داشته باشند.
وی اضافه کرد: 60 دستگاه اتوبوس در سطح شهر دزفول وجود دارد که 10 دستگاه از این تعداد فرسوده است.
دوایی اعتبار هزینه شده برای خرید هر یک از این مینی بوس ها را 2 میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: 10 دستگاه اتوبوس دیگر نیز خریداری کرده ایم که در آینده نزدیک تحویل گرفته می شوند.

** شهرداری دزفول خواستار تسریع در پرونده برج طاووس شد
به گزارش ایرنا،شهردار دزفول در خصوص طرح برج طاووس گفت: شورای اسلامی شهر دزفول با توجه به عمل نکردن شریک شهرداری به تعهدات خود در نشستی با حضور فرماندار قرارداد را فسخ کرده است.
وی افزود: زمانی که شهرداری برای تحویل زمین اقدام کرد شرکت مجری طرح برج طاووس مانع شد.
دوایی فر اظهار داشت: شهرداری دادخواستی به دادگاه دزفول ارسال کرده تا نسبت به واگذاری زمین برای جلوگیری از خطرات احتمالی اقدام شود ولی هنوز حکمی در این زمینه صادر نشده است.
وی افزود: هفته گذشته نیز از شورای تامین درخواست کردیم با توجه به احتمال خطری که این طرح برای شهروندان دارد نسبت به واگذاری زمین به شهرداری جهت ایمن سازی آن اقدام شود.
امام جمعه دزفول نیز از این اقدام شهرداری که تسهیلاتی برای تردد شهروندان ایجاد کردند تقدیر و شهرداری را مجموعه ای توانا و کارآمد در خدمات رسانی به شهروندان دانست.
حجت الاسلام سیدمحمدعلی قاضی دزفولی با تاکید بر لزوم نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی برای تسهیل در تردد شهروندان گفت: این نوسازی باعث ایجاد رضایتمندی بین مردم و توسعه شهرستان می شود.
گفتنی است، هزینه خرید میدلباسها و خودرو خط کشی در دوره چهارم شورا و شهرداری بصورت نقد و اقساط خریداری شده و امروز به بهره برداری رسیدند.

برچسب ها: شهرداری دزفول