کد خبر : ۲۲۱۷۳۶ تاریخ خبر: ۱۳۹۵/۰۹/۰۲ ساعت ۱۲:۰۶


حضور «یک اتفاق کوچک» مرتضی سبزقبا در جشنواره ی بین المللی فیلم پرواز

فیلم «یک اتفاق کوچک» به نویسندگی و کارگردانی سید مرتضی سبزقبا برای حضور در بخش مسابقه ی «دومین جشنواره ی بین المللی فیلم پرواز» انتخاب شد.

به گزارش دز خبر (دز ان ان) بنقل از دبیرخانه ی جشنواره ی فیلم «پرواز» 250 اثر در قالب فیلم های داستانی، مستند، پویانمایی و فیلمنامه به جشنواره ارسال شده که هیئت انتخاب جشنواره از میان این آثار، 13 فیلم داستانی، 14 فیلم مستند، 5 فیلم پویانمایی، 50 فیلمنامه و 6 فیلم خارجی را برای رقابت در بخش مسابقه ی این جشنواره ی بین المللی برگزیدند.

این فیلم که در مدت زمان 12 دقیقه و با فرمت Full HD ساخته شده، به زندگی مرد جوانی می‌پردازد که آرزوی‌اش این است که او هم روزی در سینما حضور داشته باشد و تصویرش روی پرده ی سینما نقش ببندد.

اسامی عوامل تولید این فیلم  نویسنده، تصویربردار، تدوینگر، طراح پوستر و کارگردان: سید مرتضی سبزقبا- صدابردار نریشن: محمد زربخش- صداگذار: حسین قورچیان- عكاس: حمید تجلی‌فرد- تیتراژ: حجت کایدخورده- مترجم: سید عزیز رودبندی- مجری طرح: حمید تجلی‌فرد- با همکاری: نادر سعادتی فرد ریاست محترم اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی دزفول- با حضور: مجید اردلان، علی قاسمی- تهیه‌کننده: سید رضا سبزقبا هستند.

لازم به ذکر است که دومین جشنواره ی بین المللی فیلم پرواز 11 تا 13 آذر ماه 1395 در تهران برگزار خواهد شد.

برچسب ها: سید مرتضی سبزقبا یک اتفاق کوچک جشنواره ی بین المللی فیلم پرواز