کد خبر : ۲۲۰۸۷۸ تاریخ خبر: ۱۳۹۵/۰۴/۰۵ ساعت ۱۴:۳۵


نوزدهمین دوره مسابقات قرائت و درک مفاهیم قرآن کریم گرامیداشت شهدای مدافع حرم برگزار شد

به گزارش شبکه خبری دز(دز ان ان) بنقل از  روابط عمومی حوزه مقاومت بسیج ثاراللّه ناحیه دزفول نوزدهمین دوره مسابقات قرائت و درک مفاهیم قرآن کریم گرامیداشت شهدای مدافع حرم با اعلام نتایج رقابت قاریان برجسته ی شهرستان دزفول و حومه خاتمه یافت.
در مرحله نهایی این مسابقات ۲۰ نفر از قاریان ممتاز حضور داشتند که در شب گذشته و در مراسم اختتامیه این مسابقات به نفرات اول تا سوم هر رشته جوایزی اهدا گردید.
در شب سوم و پایانی این مسابقات قاسم مقدمی نفر اول مسابقات بین المللی مسابقات تهران در سال ۹۱ و از قاریان ممتاز جهان اسلام، همچنین قاری نوجوان و ممتاز کشوری، امیرعلی یادگاری به زیبایی آیاتی از کلام وحی را تلاوت نمودند، و نیز گروه بین المللی تواشیح ثقلین به اجرای برنامه ی خود پرداختند.
امام جمعه دزفول، امام جمعه  شهر امام، نماینده محترم  شهرستان دزفول در مجلس شورای اسلامی، فرماندهی  سپاه حضرت ولی عصر.عج. به همراه فرماندهی  ناحیه مقاومت بسیج دزفول و جمعی دیگر از مسئولین در اختتامیه مسابقات قرآن حضور داشتند.
فریدون غلامی دبیر ستاد برگزاری مسابقات در این خصوص گفت: در برنامه ی اختتامیه که اجرای آن بر عهده آقای هادی ربیعی مجری توانای شبکه قرآن و معارف سیما بود، شاهد استقبال بسیار خوب مردم بودیم چرا که مسابقات نسبت به دوره های قبل از سطح کیفی بالاتری برخوردار بود.در این بین حضور جوانان و نوجوانان بسیار خوشحال کننده بود که نشان از علاقمندی آنان به معارف قرآنی است.
وی با ذکر این مطلب افزود: به زودی برای مسابقات سال آینده برنامه ریزی خواهیم کرد و با برگزاری کلاس های متعدد و مسمتر سطح کیفی قاریان را در تکنیک های صوت، لحن و تجوید ارتقا بخشیم.همچنین با توجه به استقبال خوب مردم، باید مکانی بزرگتر برای اجرای مسابقات در نظر بگیریم.
دبیر ستاد برگزاری نوزدهمین دوره مسابقات قرآن کریم گفت:
این مسابقات یکی از بی نظیرترین، بزرگترین و باسابقه ترین مسابقات قرآنی در سطح شهرستان و کم نظیرترین در سطح استان است و البته این موضوع به زعم بنده نیست بلکه به گفته میهمانان و قاریانی عزیزی است که از خارج از شهرستان در برنامه حضور پیدا می کنند.
فریدون غلامی با عنوان این مطلب ادامه داد:
 از مسؤلین  انتظار داریم این مسابقات را همه جانبه حمایت کنند، به ویژه به لحاظ مالی و پوشش رسانه ای و تبلیغاتی از ما پشتیبانی گردد تا بتوانیم اهداف مسابقات را که همانا توسعه و ترویج معارف قرآنی در سطح منطقه است را به خوبی به غایت برسانیم.
لازم به ذکر است این برنامه تحت پوشش خبری و رسانه ای شبکه قرآن و معارف سیما، سیمای خوزستان و برخی خبرنگاران خبرگزاری ها بود.

برچسب ها: دزفول سپاه ناحیه دزفول امام جمعه دزفول