کد خبر : ۲۲۱۴۸۴ تاریخ خبر: ۱۳۹۵/۰۷/۱۶ ساعت ۱۶:۳۵

امام جمعه موقت دزفول:
سوگواران حسینی احیای ارزش ها را در اولویت قرار دهند

امام جمعه موقت دزفول با تاکید بر حفظ ارزش ها در ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان گفت:عزاداران پیش از مسئله عزاداری احیای سنت های امام حسین (ع) را مدنظر داشته باشند.

 سوگواران حسینی احیای ارزش ها را در اولویت قرار دهند

به گزارش شبکه خبری دز (دز ان ان) به نقل از ایرنا حجت الاسلام عبدالحسین خسروپناه در خطبه های این هفته نمازجمعه دزفول در مصلای امام علی (ع) ضمن تقدیر از سوگواران حسینی در برگزاری آئین های عزاداری محرم گفت:با برنامه ریزی انجام شده برنامه های با کیفیت و پرمحتوا در سطح شهرستان دزفول برگزار می شود که جای تقدیر دارد.
وی به عزاداران توصیه کرد پیش از مسئله عزاداری به احیای سنت های امام حسین(ع) از جمله احیای سنت اهدای خون در ماه محرم عمل کنند.
حجت الاسلام خسروپناه در فراز دیگری از خطبه های این هفته نماز جمعه دزفول 16 مهرماه سالروز شهادت رزمندگان نیروی دریایی سپاه پاسداران در خلیج فارس توسط متجاوزان آمریکایی را گرامیداشت و گفت:در سال 1366 شیطان بزرگ آمریکا دست به این جنایت زد و جوانان کشورمان را به شهادت رساند.
وی با انتقاد از اینکه برخی گمان می کنند با شیطان بزرگ می توان معامله کرد افزود:چگونه می توان با شیطان بزرگ معامله کرد زیرا این شیطان ابتدا ناخوانده وارد می شود و به گفت و گو مذاکره دعوت می کند و پس از مدتی ادعای مالکیت می شود.
امام جمعه موقت دزفول به جنایات امریکا در ژاپن نیز اشاره کرد و گفت:برخی افراد می گویند آمریکا با جمهوری اسلامی مشکل دارد که باید گفت کشور ژاپن که جمهوری اسلامی ندارد که مورد تهاجم و جنایات امریکا قرار گرفت و سالهاست که مستعمره آمریکا شده است.
وی افزود:در جنگ هشت ساله ایران و عراق حدود 500 هزار نفر از عراقی ها کشته شد در حالی که در 10 سال گذشته بیش از یک میلیون نفر عراقی توسط آمریکا کشته شده اند و این پایان دوستی عراق و صدام با آمریکا بود.
حجت الاسلام خسروپناه به جنگ آمریکا در سوریه و کودتای ترکیه نیز اشاره کرد و گفت:عامل کلیه این جنایت ها و کودتاها آمریکاست زیرا خوی استکبار چنین است.
امام جمعه موقت دزفول افزود:پس از آتش بس سوریه آمریکا 100نفر از سربازان سوری را کشت و ادعا کرد که این اتفاقی بوده در حالی که غیرمنصفانه و باورنکردنی است.
وی به دیگر بدعهدی های آمریکا اشاره کرد و گفت:پس از برجام قرار بود چهار فروند هواپیمای مسافری به ایران فروخته شود ولی با وجود پرداخت پول آمریکا همچنان از تحویل این هواپیماها طفره می رود.
حجت الاسلام خسروپناه به تاکید بر اینکه آمریکا هویتی جز ظلم و ستم ندارد گفت:نباید به این شیطان بزرگ اعتماد کرد .
وی در فراز دیگری از خطبه های این هفته نمازجمعه دزفول به وضعیت فرهنگی و اقتصادی کشور نیز پرداخت و ضمن گلایه از مسئولان گفت:با وجود ابلاغ سیاست های اقتصاد مقاومتی از سوی مقام معظم رهبری ، اقتصاد مقاومتی در حد شعار باقی مانده است.
وی ضمن انتقاد از برگزاری کنسرت موسیقی در شهر قم گفت: باید آسیب های فرهنگی و اقتصادی با احیای امربه معروف و نهی از منکر درمان شوند .
امام جمعه موقت دزفول به فعالیت های بنیاد برکت در مناطق محروم کشور نیز اشاره کرد و گفت:بنیاد برکت ساخت بیمارستان و چندین مدرسه را در دزفول در جهت محرومیت زدایی برعهده گرفته لذا دیگر مسئولان نیز باید با الگو گرفتن از این بنیاد و به دور از حزبی گری به اجرای پیوست فرهنگی و اقتصاد مقاومتی بپردازند.
وی به مسئولان توصیه کرد به دور از گرایش حزبی و سیاست بازی در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی گام بردارند که در این خصوص علما نقش ویژه ای دارند .

برچسب ها: امام جمعه موقت دزفول حجت الاسلام خسروپناه نماز جمعه