کد خبر : ۲۲۰۹۲۷ تاریخ خبر: ۱۳۹۵/۰۴/۱۲ ساعت ۱۶:۰۴

فرماندار دزفول:
شهردار و شورای این شهر را به وحدت و برادری فرامی خوانم

معاون استاندار و فرماندار ویژه دزفول در خصوص طرح سئوال شورای این شهر از شهردار گفت:حفظ وحدت و برادری توصیه ما به شورای شهر دزفول و شهردار است.

 شهردار و شورای این شهر را به وحدت و برادری فرامی خوانم

به گزارش شبکه خبری دز(دز ان ان)، حبیب اله آصفی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا طرح سئوال و استیضاح شهردار را حق قانونی اعضای شورای شهر دانست و افزود:با توجه به شرایط کشور و نیاز به کار ، سازندگی و تحقق اقتصاد مقاومتی توصیه ما به اعضای شورای شهر و شهردار دزفول وحدت و برادری است.
وی ادامه داد: موضوع سئوال و استیضاح شهردار دزفول از سوی شورای اسلامی این شهر را دنبال کرده ولی در آن دخالت نمی کنم.
فرماندار دزفول با تاکید بر اینکه اختلاف بین مسئولان را به هیچ وجه تجویز نمی کنیم خاطر نشان کرد: شورا اختیار قانونی برای سئوال و استیضاح شهردار را دارد ولی توصیه همیشگی ما تعامل، دوستی، پرداختن به مسائل کارشناسی و دوری از اختلاف است.
طبق قانون استیضاح شهردار دارای 2 مرحله به صورت پرسش شفاهی و کتبی است که در جلسه هفته گذشته شورای شهر دزفول از برخی پاسخ های شهردار قانع نشد.
پس از آن طرح سئوال از شهردار وارد مرحله کتبی شد که شهردار دزفول با حضور در صحن شورای شهر و در جلسه ای که به صورت غیرعلنی برگزار شد در 2 مورد نتوانست اعضای شورای شهر دزفول را قانع کند و در پی آن جلسه استیضاح شهردار دزفول در دستور کار جلسه علنی روز یکشنبه 13 خرداد ماه این شورا قرار گرفت.
ساخت و ساز در ساحل رودخانه زیر پل شریعتی ،زمین های کوی حافظ، لغو قرارداد برنده مناقصه جمع آوری زباله و عقد قرارداد با پیمانکار دیگر ، قرارداد تابلوهای تبلیغاتی ایستگاه های اتوبوس، تعلل در راه اندازی نرم افزار مالی شهرداری همچنین افزایش بدهی های شهرداری 6 سئوال شفاهی اعضای شورای شهر دزفول از شهردار این شهر بود.
شورای شهر دزفول دارای 13 عضو است.

برچسب ها: فرماندار دزفول شهرداردزفول شورای شهر دزفول