کد خبر : ۲۲۱۸۹۵ تاریخ خبر: ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ ساعت ۱۲:۲۳


مدیر جدید فرودگاه دزفول معرفی شد

در آئینی با حضور مسئولان کشوری و محلی از خدمات 2 ساله سعید عزتی مدیر پیشین فرودگاه دزفول تجلیل و علیرضا آئینی به عنوان مدیر جدید این فرودگاه معرفی شد.

به گزارش  دز خبر (دز ان ان) فرمانده پایگاه چهارم شکاری وحدتی دزفول روز پنجشنبه در آئین معارفه مدیر جدید فرودگاه دزفول گفت:دزفول بواسطه ادای دین خود در دوران دفاع مقدس به عنوان پایتخت مقاومت ایران شناخته شده و استحقاق داشتن فرودگاهی در شان مردم این شهرستان را دارد.
امیر حمیدرضا آشنا تبدیل فرودگاه دزفول به فرودگاه بین المللی را حق مردم این شهرستان دانست و گفت:علاوه بر حمایت های شرکت عسلویه و فرماندهی تاجا حمایت دیگر مسئولان کشوری نیز نیاز است.
وی از مسئولان محلی شهرستان دزفول خواست با حمایت همه جانبه خود از فرودگاه دزفول زمینه ارائه خدمات بهتر و پروازهای خارجی را در فرودگاه دزفول مهیا کنند ضمن اینکه نیروی هوایی نیز نهایت تلاش خود را برای ارائه خدمات بهتر خواهد داشت.
امیر آشنا رساندن پروازهای فرودگاه دزفول از 2 پرواز در هفته به 20 پرواز در هفته را حاصل تلاش و حمایت شرکت عسلویه دانست و ضمن تقدیر از حمایت های انجام شده گفت: یکی از افتخارات فرودگاه دزفول این است که کلیه مدیرانی که به این سمت مفتخر می شوند از قهرمانان دوران دفاع مقدس و خلبانان برجسته کشور می باشند که وجه تمایز فرودگاه دزفول با دیگر فرودگاه های کشور است .
علیرضا آئینی مدیر جدید فرودگاه دزفول نیز در گفت و گو با خبرنگار ایرنا خود را سرهنگ بازنشسته خلبان معرفی کرد و گفت:از سال 52 وارد نیروی هوایی شدم و تا سال 82 بعنوان خلبان در خدمت ارتش جمهوری اسلامی بوده ام .
وی افزود:از سال 60 تا 82 در پایگاه هوایی وحدتی دزفول مشغول به کار بودم و امیدوارم بتوانم در این سمت نیز قدم کوچکی در جهت رفاه شهروندان بردارم.
علیرضا آئینی در سال 82 سابقه جانشینی مدیریت فرودگاه دزفول را در کارنامه خود دارد.

ایرنا

برچسب ها: پایگاه چهارم شکاری وحدتی علیرضا آئینی فرودگاه دزفول