کد خبر : ۲۲۲۵۳۷ تاریخ خبر: ۱۳۹۶/۰۶/۰۵ ساعت ۱۱:۲۷

با حضور مسئولین:
سرپرست شهرداری دزفول معارفه شد

به گزارش شبکه خبری دز (دز ان ان) آئین معارفه سرپرست شهرداری دزفول با حضور جمعی از مسئولین و اعضا شورای شهر دزفول برگزار شد.

 سرپرست شهرداری دزفول معارفه شد

 رئیس شورای اسلامی شهر دزفول عصر شنبه در این مراسم که در ساختمان شهرداری برگزار شد، ضمن تبریک هفته دولت و روز کارمند اظهار کرد: با توجه به اینکه شهرداری بزرگ‌ترین و مهم‌ترین نهاد عمرانی و خدماتی شهر است، لازم است در همه شرایط با تمام قوا و انسجام کار خود را به نحو احسن انجام دهد.

عظیم سرافراز افزود: در این مسیر شورای شهر دزفول نیز حمایت همه‌جانبه خود را اعلام می‌کند.

در ادامه ایمان کناری زاده سرپرست شهرداری دزفول نیز اظهار کرد: روز گذشته اعضای پنجمین دوره شورای اسلامی شهر دزفول با رای قاطع خود دوایی فر را به‌عنوان شهردار انتخاب کردند که این وحدت و همدلی اعضا در انتخاب شهردار جدید قطعاً پشتوانه محکمی برای تمام کارکنان شهرداری خواهد بود.

وی با تقدیر از اعضای شورای شهر در راستای اعتماد و تعیین وی به‌عنوان سرپرست افزود: در این مدت کوتاه سرپرستی با تمام توان و با نظر مستقیم اعضای شورا تلاش خود را در جهت پیشبرد امور خواهم کرد.

سرپرست شهرداری دزفول عنوان کرد: در این مدت سعی خواهم کرد با همکاری و همدلی تمام کارکنان شهرداری زمینه و زیرساخت لازم را برای حضور شهردار جدید آماده کنم ضمن اینکه از حضور شهردار جدید تا زمان ابلاغ حکم وی از سوی وزارت کشور نیز به‌عنوان همراه و مشاور در شهرداری استقبال خواهم کرد.

لزوم پرداخت به‌موقع حقوق کارگران شهرداری

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار دزفول نیز در این مراسم گفت: نبود نقدینگی، پروژه‌های متعدد و دیگر مشکلات موجب شده بود شهرداری دزفول در طول چهار سال اخیر راه پرپیچ‌وخمی را پشت سر بگذارد.

امیرعیسی زاده تأکید کرد: فرمانداری به‌هیچ‌عنوان در بحث انتخاب شهردار جدید در حوزه وظایف شورا دخالت نکرد و تنها خواسته‌اش انتخاب یک فرد اصلح و مدبر به‌عنوان شهردار جدید بود.

معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری دزفول با آرزوی موفقیت برای شهردار جدید دزفول گفت: مصوبه شورای شهر در راستای انتخاب شهردار جدید توسط فرمانداری تائید و به وزارت کشور ارسال شده چرا که حکم شهردار شهرهای بالاتر از ۲۰۰ هزار جمعیت باید به امضای وزیر نیز برسد؛ بنابراین تازمان ابلاغ این حکم شهرداری دزفول باید توسط سرپرست مدیریت شود.

عیسی زاده در پایان عنوان کرد: مهم‌ترین دغدغه ما در مورد شهرداری موضوع دیرکرد در پرداخت حقوق کارگران این مجموعه است که در سال‌های اخیر همواره تکرار شده؛ بنابراین از شهردار جدید توقع داریم با روی کار آمدن، پرداخت به‌موقع و صحیح این زحمتکشان و ساماندهی آن‌ها را در اولویت کاری خود قرار دهد تا این افراد بیش از این در زندگی‌شان دچار مشکل نشوند.

در پایان این مراسم حکم سرپرستی شهرداری توسط معاون فرماندار به کناری زاده داده شد.

برچسب ها: ایمان کناری زاده محمدعلی دوایی فر دوایی فر امیر عیسی زاده شهردار دزفول معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار دزفول سرپرست شهرداری دزفول عظیم سرافراز رئیس شورای اسلامی شهر دزفول