کد خبر : ۲۲۰۷۹۱ تاریخ خبر: ۱۳۹۵/۰۳/۲۹ ساعت ۱۴:۰۶

نفس ها حبس
گردوخاک دوشنبه تشدید می شود

گرد وخاکی که از روز پنجشنبه مهمان خوزستانی ها بود تا اواخر جمعه زحمت را کم می کند اما قرار است دوباره دوشنبه باز گردد.

 گردوخاک دوشنبه تشدید می شود

به گزارش  شبکه خبری دز(دز ان ان)، گرد وخاکی که از روز پنجشنبه مهمان خوزستانی ها بود تا اواخر وقت امشب زحمت را کم می کند اما قرار است دوباره دوشنبه باز گردد.
مدیرکل هواشناسی خوزستان می گوید: انتظار می‌رود که از روز دوشنبه با وزش بادهای شدیدی که در منطقه وجود دارد، شاهد پدیده گرد و غبار باشیم. این بار با توجه به این‌که وزش باد در کشور ایران است، می‌تواند کانون‌های داخلی در کشور را فعال کند و بنابراین گرد و خاک ناشی از کانون‌های داخلی گرد و غبار خواهد بود.
با اینکه در روزهای گذشته آلودگی هوا چندین برابر از استاندار هم بیشتر بود ولی همچون گذشته ادارات استان تعطیل نشدند البته زمانی که استاندار داشتیم تعطیل نمی کردند حالا که استاندار هم نداریم تکلیف روشن است.
مدیران برای رفع تکلیف بارها به خارجی بودن کانون های گردوخاک اشاره کرده اند و توپ را به زمین داعش به خاطر حضور در عراق و همکاری نکردن کشور عربستان انداخته اند.
به گزارش رهیاب،۲۳۱ میلیارد تومان سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور برای ریزگردها تدوین و توسط دولت تصویب شد ولی چیزی از این بودجه به خوزستان نرسیده است یا اگر رسیده است صدایش را در نمی آوردند.

برچسب ها: گردوخاک خوزستان دزفول