کد خبر : ۲۲۱۹۵۹ تاریخ خبر: ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ ساعت ۱۷:۵۱

فرمانده انتظامی دزفول خبر داد:
پاکسازی یکی از مناطق آلوده توزیع کنندگان مواد مخدر در دزفول

فرمانده انتظامی دزفول گفت: در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی ،یکی از مناطق آلوده این شهرستان از توزیع کنندگان مواد مخدر پاکسازی شد.

 پاکسازی یکی از مناطق آلوده  توزیع کنندگان مواد مخدر در دزفول

به گزارش شبکه خبری دز (دز ان ان) سرهنگ علی الهامی افزود: در این طرح که با هماهنگی مقام قضایی و ماموران زبده این نیرو انجام شد تعداد هفت نفر توزیع کننده مواد مخدر دستگیر و 6 دستگاه موتورسیکلت و یکدستگاه پیکان از آنها توقیف شد.
وی اظهار کرد: در این طرح همچنین 106 بسته هروئین از توزیع کنندگان مواد مخدر کشف و ضبط شد.
فرمانده انتظامی دزفول با هشدار به سوداگران مرگ گفت:طرح پاکسازی نقاط آلوده شهرستان دزفول با شناسایی عوامل تهیه و توزیع مواد مخدر با جدیت از سوی ماموران این نیرو در دست اجراست.
فرمانده انتظامی دزفول همچنین پنجشنبه شب در نشست هم اندیشی پلیس با معتمدان محلی در راستای امنیت در مسجد امام علی (ع) این شهر گفت:پلیس با تمام ظرفیت در راستای برخورد با مخلان نظم و امنیت ، سارقان و توزیع کنندگان مواد مخدر وارد عمل شده است.
وی لازمه دست یابی به امنیت پایدار را مشارکت و تعامل مردم با نیروی انتظامی دانست و گفت:محور اصلی معضلات محلی مواد مخدر بوده که رفع این معضل نیازمند حرکت جهادی و اراده همگانی است.
جمعی از شرکت کنندگان در این نشست از تلاش نیروی انتظامی در برخورد با مخلان نظم و امنیت و توزیع کنندگان مواد مخدر تقدیر کرده و آمادگی خود را برای کمک به ساخت کلانتری 19 در این منطقه اعلام داشتند.

برچسب ها: سرهنگ علی الهامی فرمانده انتظامی دزفول مواد مخدر