کد خبر : ۲۲۲۳۲۲ تاریخ خبر: ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ ساعت ۲۳:۱۶

مدیر عامل آتش‌نشانی دزفول گفت:
جسد کودک 6 ساله بعد از 9 روز در کانال آب پیدا شد

مدیر عامل آتش‌نشانی دزفول گفت: جسد کودک 6 ساله بعد از سپری شدن ۹ روز از زمان غرق شدنش در کانال آب کشاورزی شهرک بهرام کشف شد.

 جسد کودک 6 ساله بعد از 9 روز در کانال آب پیدا شد

به گزارش شبکه خبری دز (دز ان ان) مدیر عامل آتش‌نشانی دزفول گفت: جسد کودک 6 ساله بعد از سپری شدن ۹ روز از زمان غرق شدنش در کانال آب کشاورزی شهرک بهرام کشف شد.

عبدالحسین معظم‌فر اظهار کرد: در پی تماس با سامانه 125 این سازمان روئیت جنازه این کودک 6 ساله اطلاع داده شد که بلافاصله اکیپ امداد و نجات سازمان به محل حادثه واقع در کانال آب کشاورزی در نزدیکی شهرک بهرام از توابع شهرستان شوش اعزام شد.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی دزفول که شخصا در محل حضور داشت گفت: پس از اطلاع رسانی بی درنگ در محل یاد شده حاضر شدیم و جسد این کودک خردسال را از درون کانال آب بیرون آوردیم.
وی در ادامه افزود: از 9 روز پیش تا کنون اقدام به گشت زنی و غواصی در اکثر نقاط رودخانه نموده ایم ولی متاسفانه بی‌نتیجه ماند.

وی خاطرنشان کرد: در همین راستا خانواده‌های داغدار این کودک خردسال نیز که عزادار دو عزیز از دست رفته بودند بی وقفه به دنبال جنازه فرزندشان در حال جستجو بودند و بالاخره توسط شخصی از خانواده خود جسد روئیت و مراتب به آتش نشانی گزارش شد.

برچسب ها: مدیر عامل سازمان آتش نشانی دزفول آتش نشانی دزفول عبدالحسین معظم‌فر