کد خبر : ۲۲۱۰۵۸ تاریخ خبر: ۱۳۹۵/۰۵/۰۴ ساعت ۱۴:۱۹

معاون فرماندار دزفول:
۱۱ پروژه راهسازی در دزفول در حال اجراست

معاون عمران و برنامه ریزی فرمانداری دزفول گفت: با وجود کاهش اعتبارات، در حال حاضر ۱۱ پروژه راهسازی با اعتباری بالغ بر ۹۸ میلیارد تومان در سطح شهرستان در حال اجرا و پیشرفت هستند.

 ۱۱ پروژه راهسازی در دزفول در حال اجراست

به گزارش خبرنگار شبکه خبری دز(دز ان ان)، عبدالحسین پوررکنی ظهر امروز دوشنبه در جلسه شورای اداری دزفول که به مناسبت سالروز اولین اقامه نماز جمعه در مصلای امام علی(ع) این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: در سال ۹۴ سرجمع اعتبارات شهرستان دزفول شامل ماده ۱۸۰، تملک دارایی و نفت ۴۷ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان بود که از این میزان، تنها ۴۳.۲ درصد معادل ۲۰ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان تحقق یافت.

وی با اشاره به کاهش ۱۱ درصدی اعتبارات شهرستان نسبت به سال ۹۳ افزود: با وجود این کاهش اعتبارات اما در حال حاضر ۱۱ پروژه راهسازی با اعتباری بالغ بر ۹۸ میلیارد تومان در سطح شهرستان دزفول در حال اجرا و پیشرفت هستند.

معاون عمران و برنامه ریزی فرمانداری دزفول عنوان کرد: پروژه احداث محور آوج تا سیاه منصور، سه راه بنوت تا خیبر، تعریض جاده شهرک حمزه، تعریض جاده فضیلی تا سه راه بنوت، تعریض و بازسازی جاده روستای بوالحسن تا خرمیزان با اعتبار ۱۷ میلیارد تومان از جمله این پروژه های راهسازی در حال اجرا هستند

پوررکنی با اشاره به آغاز پروژه احداث جاده پاشنه زاگرس با ۳۰ کیلومتر مساحت و اعتبار ۲۸ میلیارد تومان از ابتدای ماه رمضان، گفت: احداث این جاده که از سه راهی شهیون و سردشت به سمت روستای گوروی فعال شده دزفول و شمال خوزستان را به اصفهان متصل می کند.

وی اضافه کرد: در سال ۹۴ اعتبارات ارزش افزوده  شهرداری های ۹ شهر اقماری و اصلی دزفول ۱۹ میلیارد تومان بود که اعتبارات شهرستان را به ۶۰ میلیارد تومان افزایش داده بود اما از این میزان تنها ۳۰ میلیارد تومان محقق شد.
پوررکنی همچنین با اشاره به تخصیص ۱۰ میلیارد تومان اعتبار ازسوی بنیاد برکت برای ساخت مدرسه، مسجد و خانه عالم بویژه در دو بخش محروم سردشت و شهیون دزفول در سال ۹۴ از مساعدت های این بنیاد در جهت رفع محرومیت زدایی تقدیر کرد.

معاون عمران و برنامه ریزی فرمانداری دزفول در ادامه با تقدیر از پیگیری های نیروی برق و انتقال نیروی شهرستان در راستای پیگیری برای ورود ترانس های برق، افزود: امسال توانستیم یک ترانس مولد برق را وارد مدار شهرستان کرده و ایستگاه ۴۰۰ ولت را به ۶۰۰ ولت تبدیل کنیم که این پروژه در پیشرفت فیزیکی ۸۷ درصدی قرار دارد.

وی همچنین یادآور شد: از سال گذشته با پیگیری های فرمانداری و نماینده دزفول در مجلس، ۶ ایستگاه برق ۱۳۲ و یک ایستگاه ۴۰۰ ولت با اعتباری بالغ بر ۹۰ میلیارد تومان برای شهرستان تعریف شد که مقرر شده نصب این هفت ایستگاه از نیمه دوم سال جاری اجرایی شود.

برچسب ها: عبدالحسین پوررکنی پروژه راهسازی فرمانداری دزفول