کد خبر : ۲۲۰۸۶۳ تاریخ خبر: ۱۳۹۵/۰۴/۰۳ ساعت ۱۹:۳۱

آخرین وضعیت فروش امتیاز تیم ها و انحلال باشگاه شهرداری
جذب سرمایه گذار برای تیم بسکتبال/ ادامه کار تیم فوتسال بانوان در هاله ای از ابهام

قصد داریم تا یک سرمایه گذار برای حمایت از تیم بسکتبال شهرداری جذب کنیم ضمن اینکه ادامه حضور تیم فوتسال بانوان در باشگاه شهرداری در هاله ای از ابهام قرار دارد.

 جذب سرمایه گذار برای تیم بسکتبال/ ادامه کار تیم فوتسال بانوان در هاله ای از ابهام

عظیم سرافراز در گفتگو با خبرنگار شبکه خبری دز(دز ان ان)، در خصوص آخرین وضعیت فروش امتیاز دو تیم بسکتبال و فوتسال بانوان دزفول، اظهار کرد: طی روزهای گذشته مطابق با جلسه ای که با عوامل هیئت مدیره باشگاه ورزشی شهرداری دزفول داشتیم مصوب شد تا شهردار لایحه ای را درراستای تصمیم گیری برای ادامه حضور این دو تیم به شورای شهر ارائه دهد.
وی افزود: قطعا به محض ارائه این لایحه تصمیم نهایی در خصوص ادامه حضور دوتیم ورزشی مذکور تحت نظر باشگاه ورزشی شهرداری دزفول گرفته شده و اعلام می شود.
سخنگوی شورای شهر دزفول با بیان اینکه شهرداری بدهی های زیادی دارد، عنوان کرد: بنابراین باتوجه به اینکه تیم فوتسال بانوان شهرداری به لیگ برتر راه یافته مستلزم هزینه های زیادی است که از توان ما خارج است.
سرافراز از تلاش برای جذب سرمایه گذار یک میلیارد تومانی برای تیم بسکتبال شهرداری خبرداد و گفت: قصد داریم این موضوع را در شورا مصوب کنیم تا انگیزه خوبی برای تداوم حضور این تیم ورزشی درمسابقات باشد.
وی همچنین با اشاره به اینکه به طور کلی ادامه حضور تیم فوتسال در هاله ای از ابهام است، یادآور شد: هرچند باید منتظر تصمیم گیری نهایی و نظر سایر اعضای باشگاه و شورا نیز باشیم اما به احتمال فراوان امتياز این تیم فروخته خواهد شد.
به گزارش دز ان ان، تیم بسکتبال آقایان  شهرداری دزفول طی هفته های گذشته  موفق به کسب رتبه سوم لیگ دسته یک شد، ضمن اینکه تیم فوتسال بانوان شهرداری نیز با قهرمانی در لیگ دسته یک کشور موفق شده برای اولین بار در تاریخ تیم های گروهی- ورزشی شهرستان به لیگ برتر راه یابد. حال در روزهای گذشته زمزمه هایی مبنی بر امتیاز فروش این دوتیم و انحلال باشگاه شهرداری به گوش رسیده است.

برچسب ها: عظیم سرافراز تیم فوتسال بانوان شهرداری دزفول سخنگوی شورای شهر تیم بسکتبال شهرداری دزفول تیم فوتسال شهرداری شورای شهر دزفول