کد خبر : ۲۲۲۱۰۴ تاریخ خبر: ۱۳۹۵/۱۱/۲۱ ساعت ۱۵:۲۶

به مناسبت ایام الله دهه فجر؛
یک کارگاه تولید سبدهای کشاورزی در دزفول افتتاح شد

به مناسبت ایام الله دهه فجر یک واحد تولید انواع سبدهای کشاورزی با حضور مسئولان در شهرک صنعتی شماره ۲ دزفول افتتاح شد.

 یک کارگاه تولید سبدهای کشاورزی در دزفول افتتاح شد

به گزارش خبرنگار شبکه خبری دز(دز ان ان)، مدیر شهرک های صنعتی دزفول پیش از ظهر امروز پنجشنبه در حاشیه افتتاح این واحد تولیدی درگفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: حدود ۱.۵ سال گذشته یک زمین برای ساخت واحد تولید سبدهای کشاورزی به سرمایه گذاران این طرح در شهرک صنعتی شماره دو دزفول تحویل داده شد که مراحل ساخت آن با جدیت ازسوی سرمایه گذاران پیگیری شد.

علیمردان جعفری، میزان سرمایه گذاری برای احداث این کارگاه را ۲۱ میلیارد ریال برشمرد وافزود: این واحد تولیدی همچنین توانسته از مسیر طرح رونق اقتصادی و بسته حمایتی دولت، اعتباری بالغ بر ۴ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال تسهیلات بگیرد که ازاین میزان در قسط اول یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال دریافت کرده و مابقی نیز در فاز بعدی به این کارگاه تزریق می شود.

وی با اشاره به دریافت وام یک میلیارد ریالی این کارگاه با مساعدت صندوق کارآفرینی امید شهرستان، گفت: کارگاه تولید سبدهای کشاورزی فرجی آرپناهی ازبیست روز گذشته فعالیت آزمایشی خود را آغاز و تولیدات خود را روانه بازار کرده است.

مدیرشهرک های صنعتی شهرستان دزفول بازار هدف ارسال تولیدات این واحد را دزفول و سپس شمال خوزستان برشمرد و عنوان کرد: تولیدات کارگاه تولید سبدهای کشاورزی فرجی آرپناهی، فصلی و متناسب با نیاز بازار است به این صورت که در هر برهه و فصل با توجه به نوع محصولات کشاورزی برداشتی در شهرستان این کارگاه اقدام به تولیدسبد در قالب های متناسب با محصولات می کند.

اشتغال مستقیم برای هفت نفر
جعفری اشتغال مستقیم این کارگاه را در فاز اول هفت نفر دانست و افزود: اشتغال غیرمستقیم نیز بسیار بیشتر از اشتغال مستقیم است.

وی بیان کرد: کارگاه مذکور روزانه ۲ تن انواع سبدکشاورزی تولید و روانه بازار می کند.

مدیر این کارگاه نیز در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن تقدیر از تلاش ها ، پیگیری و مساعدت های مدیرشهرک های صنعتی دزفول، سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت، صندوق کارآفرینی امید و سایر مسئولان، اظهار کرد: درحال حاضر تنها فاز اول این کارگاه افتتاح شده است.

حسین جعفری آرپناهی افزود: در فاز دوم این کارگاه که درصورت ارائه تسهیلات تا یک ماه آینده به بهره برداری می رسد سبدهایی در قالب های بسیار بزرگتر و ویژه صادرات تولید خواهد شد.

وی بازار هدف را شهرستان های دزفول، شوستر و‌گتوند برشمرد و گفت: تلاش داریم تا به منظور توسعه تولیدات، فاز سوم این واحد صنعتی را نیز در آینده نزدیک طراحی و افتتاح کنیم و تولیدات خود را به سایر استان های همجوار خوزستان نیز صادر کنیم.

به گزارش دز ان ان، درآیین افتتاح کارگاه تولید سبدهای کشاورزی فرجی آرپناهی، نماینده دزفول در مجلس، رؤسای ادارات صنعت، معدن و تجارت، بنیاد مسکن، آبفار، معاون عمرانی فرمانداری، مدیرصندوق کارآفرینی و چندتن دیگر حضور داشتند.

برچسب ها: مدیر شهرک های صنعتی دزفول علیمردان جعفری