کد خبر : ۲۲۱۸۶۰ تاریخ خبر: ۱۳۹۵/۰۹/۲۶ ساعت ۱۰:۰۸

مدیرکل سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان:
30 درصد از مدارس خوزستان نیازمند بازسازی مجدد هستند

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان گفت: 30 درصد از مدارس خوزستان نیازمند بازسازی مجدد هستند.

 30 درصد از مدارس خوزستان نیازمند بازسازی مجدد هستند

به گزارش خبرنگار شبکه خبری دز(دز ان ان)، رضا رضایی ظهر امروز جمعه در آیین افتتاح مجتمع ورزشی و چند منظوره زنده یاد حاج کاظم ريسمان سنج در دزفول اظهار کرد: خیرین مدرسه ساز دزفولی گوی سبقت را از دیگر خیران در کشور ربوده اند.

وی با تقدیر از خانواده نیکوکار و خیر ریسمان سنج ، افزود: برادران ریسمان سنج نه تنها در استان خوزستان بلکه در بسیاری از استان های کشور فضاهای آموزشی، پرورشی و ورزشی را احداث کرده و یا در حال ساخت هستند که دزفول باید برای داشتن چنین شخصیت هایی به خود افتخار کند.

مدیرکل سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان تصریح کرد: این خانواده خیر همچنین در حال ساخت مدرسه کودکان اوتيسم در اهواز هستند که نیاز مبرم استان به شمار می رفت.

کمبود منابع مالی
رضایی بااشاره به کمبود منابع مالی و مشکلات اقتصادی کشور، گفت: وجود خيريني همچون خانواده ریسمان سنج باعث می شود تا بتوانیم با وجود تمامی مشکلات و محدودیت ها فضاهای آموزشی خوبی را در سطح کشور احداث کنیم.

وی ادامه داد: بااین وجود همچنان مشکلات زیادی در زمینه فضاهای آموزشی در خوزستان وجود دارد به گونه ای که برخی مدارس در مناطق استان در شأن دانش آموزان و مردمان آن مناطق نیست.

رضایی بیان کرد: در حال حاضر 30 درصد از فضاهای آموزشی در استان خوزستان نيازمند بازسازی مجدد هستند.

مدیرکل سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان بااشاره به ساخت مدارس مختلف در مناطق حاشیه ای، روستایی و محروم استان در 10 سال گذشته، گفت: امیدوار هستیم که خیرین مدرسه ساز استان و بویژه دزفول همچنان ياريگر و پشتیبان آموزش وپرورش باشند.

رتبه دوم خوزستان در کشور
رضایی بابیان اینکه خیرین مدرسه ساز خوزستان با اندکی اختلاف پس از تهران از رتبه دوم در کشور برخوردار هستند، خواستار تداوم حمایت خیرین نسبت به ساخت و تجهیز فضاهای آموزشی، ورزشی و پرورشی شد.

وی در پایان مجتمع ورزشی زنده یاد ریسمان سنج را از بزرگترین سالنهای ورزشی و چند منظوره در خوزستان برشمرد و از جامعه خیرین دزفول تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش دز ان ان،  مجتمع ورزشی زنده یاد حاج کاظم ریسمان سنج شامل یک سالن مجهز تنیس روی میز با برخورداری از شش میز تنیس، سالن چند منظوره و استاندارد در ابعاد 30 در 50  برای والیبال، بسکتبال، فوتسال، سالن جداگانه کشتی و ژیمناستیک، و همچنين دارای جایگاه مخصوص تماشاگران، رختکن، اتاق اداری، سالن جلسات، نمازخانه و سرویس بهداشتی است.

30 میلیارد ریال  اعتبار این پروژه بصورت کاملا خيرساز و توسط دو فرد نیکوکار دزفولی حاج رضا و حاج علی ریسمان سنج فرزندان زنده یاد حاج کاظم ریسمان سنج تامین شده است.

برچسب ها: رضا رضایی افتتاح مجتمع ورزشی مدیرکل سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان