کد خبر : ۲۲۰۳۸۷ تاریخ خبر: ۱۳۹۵/۰۲/۲۳ ساعت ۰۶:۳۲

مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان دزفول اعلام کرد:
ادعای مالکیت زمین کانون پرورش فکری کودکان دزفول پس از 40 سال!!!

مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره یک دزفول گفت: ارایه سند مالکیت از سوی فردی برای زمین این کانون ادامه فعالیت این کانون را با مشکل مواجه کرده است.

 ادعای مالکیت زمین کانون پرورش فکری کودکان دزفول پس از 40 سال!!!

به گزارش شبکه خبری دز(دز ان ان)، سعید گل گل بیان داشت: زمین این کانون سال 52 از سوی شهرداری و فرمانداری وقت اهدا و مقرر گردید تا زمانیکه به عنوان کانون پرورش فکری در اختیار کودکان و نوجوانان است به فعالیت خود ادامه دهد.
مسئول این کانون با بیان اینکه در آن زمان سندی مکتوب از سوی شهرداری و فرمانداری در خصوص واگذاری زمین آن به کانون پرورش فکری تحویل داده نشده بود افزود: در حال حاضر فردی با ارایه سند و پیگیری از طریق دادگاه مدعی مالکیت زمین مذکور شده در صورتی که زمین مذکور دولتی بوده و نمی تواند مالک شخصی داشته باشد.
گل گل اظهار کرد: با گذشت بیش از 40 سال چگونه ممکن است فردی اکنون به فکر مالکیت زمین مذکور باشد.
غلامرضا پورفهیمی بازنشسته کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره یک دزفول که از سال 1356 در این کانون مشغول بکار بوده اذعان داشت: ساختمان موجود توسط کانون پرورش فکری ساخته شده است ولی اخیرا فردی خود را مالک زمین معرفی کرده و با ارائه سند خواستار بازپس گیری و تخلیه کانون شده است.
وی خاطرنشان کرد: 20 سال پیش نیز یک نهاد دولتی ادعای مالکیت زمین مورد نظر را کرده بود که از شکایت صرف نظر کرد، ولی اکنون فرد مدعی از دادگاه حکم گرفته است.
خانواده های اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان دزفول با امضای توماری خواستار جلوگیری از تعطیلی این کانون شدند.
کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره 1 دزفول که در مجاورت پل جدید این شهر واقع است قدیمی ترین کانون پرورش فکری کودکان در این شهرستان می باشد که بسیاری از شهروندان دزفولی و یا فرزندان آنان در آن آموزش دیده اند.

باشگاه خبرنگاران جوان

برچسب ها: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سعید گل گل